Håndarbeid

Fine ting, Vic! (Haha, føltes rart å kalle deg det, det er jo meg :hilarious:)

Jeg fikk prosjektbag fra Plystre i posten i dag. Den er fiiin! Passer greit nå som jeg skal ha med meg strikketøy på toget til torsdag.

Så mye fint Leah skal få!! Jeg er litt bakpå med strikkingen om dagen. Julekalendermodus [emoji85]

Fine ting, Vic! (Haha, føltes rart å kalle deg det, det er jo meg :hilarious:)

Jeg fikk prosjektbag fra Plystre i posten i dag. Den er fiiin! Passer greit nå som jeg skal ha med meg strikketøy på toget til torsdag.

Blir ikke helt vane med en annen Victoria på snap heller :P Skjønte ikke hvorfor alle synes synd på meg tidligere her..

Og tenker Leah skal få romper og jakke med mønster fra Sandnes Garn til bursdag i str 18 mnd ;) Gjerne ett sett i to ulike rosafarger og ett sett i den fine gråfargen.

Blåklokkejakken fikk siste knapp påsydd og ble tatt i bruk pronto i går. Hva skal man begynne på nå, tro?
Puttykjolen i rød?
Kortbukse eller lue i blåklokkeserien?
Én av mange ufoer?
Noe helt annet?

Dilemma! :p

Har lovet mannen å gjøre ferdig genseren hans nå, etter 1,5 år :p Så skal intensivstrikke på den neste uke når dåpen er over, så jeg heller kan gå tilbake til gøyal babystrikk. Må jo få gang på juleantrekket :D

Har ikke bilde, men har bare 1 økning igjen på ermene til snøløv genseren før de skal strikkes rett og settes på bolen. Gleder meg til å få den ferdig.

Blåklokkejakken fikk siste knapp påsydd og ble tatt i bruk pronto i går. Hva skal man begynne på nå, tro?
Puttykjolen i rød?
Kortbukse eller lue i blåklokkeserien?
Én av mange ufoer?
Noe helt annet?

Dilemma! :p

Julekjole!

Noen som har oppskrift på LilleEdith romper (tror den het det)? De har jo lagt ned og den er så fiiiiiiiiiiiin :(

Ååå så nydelig:) så flinke dere er med pinner å symaskin. Åssen får dere det til og tid ikke minst ,imponert altså.

For min del er det klistremerkebaby som tvinger meg sitte i sofaen mange timer :P

Skulle ikke kjøpe mer garn jeg :bag: Bomullsgarn x3 farger bestilt for å strikke rompere! Og litt mer påfyll av favorittfargen fra Drops baby merino ❤️

Back
Topp