Håndarbeid

Skjerf er liksom ikke det morsomste heller nei. Du får ha det som et sånt innimellom-prosjekt; strikk 5 cm, strikk noe annet, nye 5 cm hver dag osv.
Tror det må være 5 cm flere ganger om dagen, ellers blir det ikke ferdig i tide. :bag::hilarious: det er vel i løpet av oktober de blir plassert rundt.

Gjett hvem som strikker stramt og begynte for en evighet på en sparkebukse (eventuelt heldress) på pinne nummer 2,5 i str 6 mnd? :bag::bag:

Mannen lurte på om jeg var syk siden han ikke har sett meg strikke siden før fødsel.

Jeg svarte han at han hadde vel trua med å kaste strikket mitt om han fant det i sofaen. Så da tørr jeg ikke ha noe fremme. Og uansett har jeg lite energi til strikk i det siste. Har heklet litt da.

Og jeg har nok planer for permisjonen :hilarious:

04C86B41-F36F-46AD-92C5-1BDB273ED7E2.png E9D03EB4-7F9D-4C24-AB76-AC29D728FF80.png
Mer avansert setter jeg vekk til gamlingene :P

Begynt på en liten bleiebukse til den gule jakken :) Får se om det plutselig blir en romper eller ei!

Mangler bare å feste tråd + knapper på jakken hennes nå. Veldig fornøyd! Tenker det blir en grei oppskrift fremover i de neste størrelsene!

Fortsetter med et av 3 tepper, en bleiebukse, en jakke til og sparkebukse/ballongbuksen (beina er seriøst ekstremt brede og det på pinne 2-2,5 stramt) :bag:

Tepper er mine evigvarende prosjekter.. Taes frem sjeldent og blir liggende en evighet!

Mangler bare å feste tråd + knapper på jakken hennes nå. Veldig fornøyd! Tenker det blir en grei oppskrift fremover i de neste størrelsene!

Fortsetter med et av 3 tepper, en bleiebukse, en jakke til og sparkebukse/ballongbuksen (beina er seriøst ekstremt brede og det på pinne 2-2,5 stramt) :bag:

3182F280-9BBB-40BA-A256-3D848C1BF3D2.jpeg

Listen over prosjekter er evig lang. Er i ferdigstillelsesprosess med Putty bleiebuksen. Den blir jo enorm!!! :laughing002o_O

Kanskje dumt spørsmål, men. Jeg har fått noen strikkede bodyer. Er det meningen at det skal ha noe under disse? I bomull? Eller er det greit med strikka ullbody rett på huden? Hva er vanlig?

Kanskje dumt spørsmål, men. Jeg har fått noen strikkede bodyer. Er det meningen at det skal ha noe under disse? I bomull? Eller er det greit med strikka ullbody rett på huden? Hva er vanlig?

Du kan fint ha de rett på huden, litt avhengig av hvor myke de er (etter min smak, altså type garn), men hvis de er mer sånn romperaktige, så har jeg selv body og strømpebukse under.

Last edited:
Back
Topp