Den var fin [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 268429
Da er sokkene ferdig. Og pakket inn i en pakke og gjort klar til sending. Skal overraske tanta mi med strikka sokker i posten. Som en liten spøk over at jeg fikk en snap om at studentlivet er hardt og bilde av en sokk med hull i.
Joda! Men fader altså... den her har 24000 sting og tok over 1 time med brodering... da er det surt at stabilisering gjør sånn at det krøller seg og blir ekstra skeivt..Blir jo bedre og bedre for hvert forsøk da!
Kom på nå at gaven din kanskje passer snart. Må prøve når jeg kommer hjem![]()
Joda! Men fader altså... den her har 24000 sting og tok over 1 time med brodering... da er det surt at stabilisering gjør sånn at det krøller seg og blir ekstra skeivt..
Og selv om det ikke er perfekt så betyr det bare att det er hjemmelaget 
Prøvd å brodere rett på vlies, og så sy det på etterpå?
Ikke den, men fikk tips om å bruke fast stoff i ramma, og det funkaPrøvd å brodere rett på vlies, og så sy det på etterpå?
Han har vært en tur hos Ramone, så klart. Sommerlook!Men neste gang følger jeg magefølelsen på fargene, kan jo ikke ha en oransj McQueen!
Vis vedlegget 268460
Men neste gang følger jeg magefølelsen på fargene, kan jo ikke ha en oransj McQueen!
Vis vedlegget 268460
TakkDen var stilig!!!
Vis vedlegget 268507
Så ble omsider Lilys blåbærdragt til storesøster og lillesøster ferdig [emoji7] har strikket hvit dådyrkyse uten ører til lillesøster, også skal jeg strikke hvit blåbærskaut til storesøster, for å ha til [emoji4]
likte veldig godt fargen du strikket dem i Vis vedlegget 268507
Så ble omsider Lilys blåbærdragt til storesøster og lillesøster ferdig [emoji7] har strikket hvit dådyrkyse uten ører til lillesøster, også skal jeg strikke hvit blåbærskaut til storesøster, for å ha til [emoji4]

Åhh så finelikte veldig godt fargen du strikket dem i
![]()