Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jaEr det fantastiskmaskinen som har pyntet?
Prøver å lage min første broderifil [emoji33] Fantorangen er minis store helt, så håper jeg får til!Vis vedlegget 268088
Hvilket mønster er det?
Hvilket program endte du med?Prøver å lage min første broderifil [emoji33] Fantorangen er minis store helt, så håper jeg får til!Vis vedlegget 268088
Kjøpte Brother pe10 på ebay [emoji14] 60kr isteden for 13000[emoji85]Hvilket program endte du med?![]()
Kjøpte Brother pe10 på ebay [emoji14] 60kr isteden for 13000[emoji85]

Oh shit! Kanskje jeg også skal gjøre det.Kjøpte Brother pe10 på ebay [emoji14] 60kr isteden for 13000[emoji85]
Det er et bra program altså, men hadde aldri betalt 13000 for det...
Er veldig fornøyd hittil! Kan ikke se at noe mangler, fikk også med en HAUG med ferdige filerOh shit! Kanskje jeg også skal gjøre det.![]()
Tøft! Sewart fungerer helt fint, det, men det hender at det sliter med å lage filer som maskinen klarer å lese.Er veldig fornøyd hittil! Kan ikke se at noe mangler, fikk også med en HAUG med ferdige filer![]()
Kan se om eg finn linkenTøft! Sewart fungerer helt fint, det, men det hender at det sliter med å lage filer som maskinen klarer å lese.
Har sendt deg pmTøft! Sewart fungerer helt fint, det, men det hender at det sliter med å lage filer som maskinen klarer å lese.
Det er et bra program altså, men hadde aldri betalt 13000 for det...
Sånn er det når man kjøper "svart" isteden for fra forhandler [emoji14]Det var jo hinsides prisforskjell! Skulle ikke tro det var mulig.
Sånn er det når man kjøper "svart" isteden for fra forhandler [emoji14]