Håndarbeid

Holder på med baby teppe til shnuppa nå. Hvor store er teppene dere har laget? Syns det ser ut til å bli litt stort men er jo bedre med for stort enn for lite og liksom?

Og en helt annen ting som egentlig ikke har noe på denna tråden å gjøre( men tenkte legge ut bilde her)Hvorfor får jeg ikke lagt ut bilder? Står bare at bilde er for stort uansett :dontknow
Har strikket et fra klompelompe. Det ble vel ca 60x80cm.

Angående bilder; last ned en app til å resize bildene med. :)

Holder på med baby teppe til shnuppa nå. Hvor store er teppene dere har laget? Syns det ser ut til å bli litt stort men er jo bedre med for stort enn for lite og liksom?
Det jeg har lagd synes jeg ble altfor stort, tror det er ca 110x110.
Ville heller hatt denne størrelsen. :) Men det spørs jo om du vil ha et som kan vare litt! For meg som strikker treigt var dette en kraftig utfordring for tålmodigheten min iallfall!

Angående bilder; last ned en app til å resize bildene med. :)
Tror mitt ligger ann til å bli 100 cm bredt, å det er kanskje litt i største laget. Men er bare hullmønster da så jeg kan jo bare strikke det kortere den veien så blir det litt mindre :)

Takk for tips om app ;)

Tror mitt ligger ann til å bli 100 cm bredt, å det er kanskje litt i største laget. Men er bare hullmønster da så jeg kan jo bare strikke det kortere den veien så blir det litt mindre :)

Takk for tips om app ;)
Jeg synes kanskje at mitt ble litt lite, så hvis ikke jeg hadde kjøpt et fra lille lam måtte jeg strikket ett til større. :p
Det funker en stund, i hvert fall. :)

Det jeg har lagd synes jeg ble altfor stort, tror det er ca 110x110.

Ville heller hatt denne størrelsen. :) Men det spørs jo om du vil ha et som kan vare litt! For meg som strikker treigt var dette en kraftig utfordring for tålmodigheten min iallfall!
Tenker jo at det skal brukes i vogna så lenge ho bruker vogn. Kanskje 100x80 er en passe str? Det burde jo vare en stund

Og en helt annen ting som egentlig ikke har noe på denna tråden å gjøre( men tenkte legge ut bilde her)Hvorfor får jeg ikke lagt ut bilder? Står bare at bilde er for stort uansett :dontknow
Jeg har måtte laste ned en picture resizer app for å minimere bilene i allefall 75% før jeg får lastet dem opp..

Den var søt da :Heartred
Så fin! Er jo et naturtalent, du!
Ble kjempefin :) e fortsatt imponert over at du heiv deg på omslagsbody med kun litt veiledning over Snap!!

Takk alle :D heldigvis vises ikke feilene så godt :p

Ja, body var liksom neste på lista følte eg :p og sia det e til lillebror så måtte det bli omslag ;) Skal lage vanlig til L :)

Takk alle :D heldigvis vises ikke feilene så godt :p

Ja, body var liksom neste på lista følte eg :p og sia det e til lillebror så måtte det bli omslag ;) Skal lage vanlig til L :)

Hvor har du funnet oppskrift? :) Jeg syns det er det som er sjarmerende med hjemmelaget når det ikke er perfekt :Heartred

Takk for tips om app ;)

Det er greit med litt størrelse om du må ha pleddet i bilen eller i vogna. Så 100 er ikke for lite :)

Back
Topp