Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 261719
Og da mangler bare knapper. Lurer på om jeg skal prøve buksa på guttungen min på 1 1/2 år. Buksa er i str 3-4 år.

Noen som har hentesettet klart?
Her har jeg eendelig landet på rabarber-slå-om fra kfo, og enten en romper eller bleiebukse under tror jeg. Så var det bare å finne ut hvilken farge og garn...
Noen som har hentesettet klart?![]()
Her har jeg eendelig landet på rabarber-slå-om fra kfo, og enten en romper eller bleiebukse under tror jeg. Så var det bare å finne ut hvilken farge og garn...

Så fiin! Jeg har også garn i grått til den, ser så deilig ut når det blir litt kjøligereVis vedlegget 262123
Selmas sovedrakt blir god å sove ute i vogna i, når det går mot vinter [emoji4]

Jeg hadde egentlig tenkt hjem-settet og har garnet liggende klart.. Det er så fint! Sjansen er stor for at jeg og ombestemmer meg igjen, jeg syns også det er umulig å velgeHar endelig bestemt meg for Hjem settet av Lene Holme Samsøe, i Sandnes alpakka silke. Ligger klart til å begynne på så fort jeg er ferdig med jakken jeg holder på medMen jeg er troende til å endre mening igjen, syns det er så utrolig mye fint, at det er umulig å velge
![]()
Noen her som har strikket minsten-jakke fra klompelompe? Jenteversjonen...
Skal maskene til ermene settes av fra midten av mønsterfeltet?Jepp.
Skal maskene til ermene settes av fra midten av mønsterfeltet?
Takk. Tror det ser riktig ut når jeg har tatt utgangspunkt i det.Husker jeg klødde meg litt i hodet over dårlig forklaring akkurat på det samme punktet... mener jeg tok utgangspunkt i midterste maske mellom mønsterfeltene (ytterst på skulderen liksom), altså de som er markert som «venstre erme» og «høyre erme» tidlig i mønsteret, og tok med likt antall masker på hver side av denne midtmasken til ermer. Tror du havner omtrent midt på mønsterfeltet da.

Syr store poser (med flat bunn) jeg har garnet iEtt spørsmål til; hvordan oppbevarer dere garn?
Til nå har det ligget i bokser, kurver, poser og diverse. Satte inn en kallax-hylle på syrommet og sorterte garnet etter type - babygarn, superwash, alpakka, "sokkegarn", bomull, til toving og en hylle med diverse.
Meeen... hyllene ble jo så fulle at det ligger i 3-4 rader innover! Kliss umulig å se fargene om ikke man tar ut én og én rad.![]()
Så det blir nesten som vegghengte kurver, på en måte?Syr store poser (med flat bunn) jeg har garnet iSyr også på en liten hank, og så har jeg kroker på veggen for å henge de opp
![]()
Blir som den typen kurv jaSå det blir nesten som vegghengte kurver, på en måte?![]()
Blir det da slik som det har vært her, at man må rote litt rundt for å finne det man leter etter?![]()
Aha. Får overleve overfylte hyller en liten stund, kanskje det dukker opp en idé en eller annen dag.Blir som den typen kurv ja
Du må nok rote rundt ja... kommer jo an på.hvor stor de er og hvor mye du har oppi, jeg lager de så det er plass til i allefall 50 nøster...