Håndarbeid

Er det forresten noen av dere som har egen strikk/håndarbeidskonto på Instagram?

Jeg har laget meg en, for å skille strikkerier og andre ting jeg sysler med fra min mer private konto. Heter @bomullstrikk der, hvis noen vil legge meg til. Følger gjerne dere andre også! :happy:

Er det forresten noen av dere som har egen strikk/håndarbeidskonto på Instagram?

Jeg har laget meg en, for å skille strikkerier og andre ting jeg sysler med fra min mer private konto. Heter @bomullstrikk der, hvis noen vil legge meg til. Følger gjerne dere andre også! :happy:

@frugaustad.hobby
Strikking hekling og litt matlaging. Men er ikke så veldig aktiv.

IMG_2297.JPG

Haha nå jeg skulle hatt selfie stang. Sjekk ut strikke stillingen min i kveld. Sitteligger i sofaen [emoji23][emoji85]

Image1522533148.676402.jpg

Ferdig med ene benet på lettvint buksa til lillegutt. Men ser at str 2-3 år kommer til å bli alt for stort til lille gutten min på 15 mnd.

Får håpe det. Sånn som den er nå kunne jeg kuttet rillene på toppen og den hadde passet [emoji23]

Ullbukser kan brukes lenge og gjør ikke noe hvis de er litt lange, bare brett bråket neders enda lenger opp feks. Det er sånn man kan tyne ullbuksene til blant annet Nøstebarn i flere år!

Oh, noooo! Fant frem strikketøyet for å fortsette på minstenbuksa fra klompelompe. Hadde tatt bilde av oppskriften på tlf for å spare bagasjevekt på hyttetur. Oppdager nå at det kun er side1 av oppskriften som er lagret [emoji85]. Ble kortvarig strikkelykke... [emoji853]

Oh, noooo! Fant frem strikketøyet for å fortsette på minstenbuksa fra klompelompe. Hadde tatt bilde av oppskriften på tlf for å spare bagasjevekt på hyttetur. Oppdager nå at det kun er side1 av oppskriften som er lagret [emoji85]. Ble kortvarig strikkelykke... [emoji853]

Jeg kan sende deg oppskrift. Bare send en melding med mobilnr eller e-post, så kan jeg ta bilde med en gang.

Jeg hadde tenkt å tilby meg å sende bilde, men så kom jeg på at den boka har byttet hus. :bag: Har bare Klompelompe Sommerbarn igjen her.
Godt det årnær sæ! :)

Se på dette da ❤️

1D1A9DEF-8A2E-40B7-9EF9-8B77BD4516BF.jpeg

Olivesstrømpebukse, omslagsjakke i lang perlestrikk, djevellue, enkle sokker, smokkelenke i perlestrikk og en liten leke med lenke :)

Ble jammen ferdig. Fordelen med å få tildelt minste størrelse ...:p

039F0C2F-143E-40B4-8E22-C2E19F5260ED.jpeg

...med skjønne hjerteknapper for enda mer feminint uttrykk. Herlig å strikke i den fineste fargen jeg vet!
C939BBE8-0432-44D9-8DF5-D962F9B4FF22.jpeg

Oppskriften blir etter alt å dømme tilgjengelig ila ikke altfor lang tid på www.lykkeliten.fi eller man kan følge @victoriasnellmann på Instagram.

Ble jammen ferdig. Fordelen med å få tildelt minste størrelse ...:p

Vis vedlegget 251225

...med skjønne hjerteknapper for enda mer feminint uttrykk. Herlig å strikke i den fineste fargen jeg vet!
Vis vedlegget 251226

Oppskriften blir etter alt å dømme tilgjengelig ila ikke altfor lang tid på www.lykkeliten.fi eller man kan følge @victoriasnellmann på Instagram.
Den var søt!!

Og du har for øvrig i hvert fall raketter på pinnene dine! :o

@strikkefroken her :happy:

Begynt på en romper i gammelrosa :)

Mamma har vært på posesalg for meg, og jeg har nå 2 fulle bæreposer med lille lerke, en med cotinga og babyull, og en med dsa babysilk :p Jeg hadde ikke akkurat lite garn liggende fra før :angelic:

Mamma har vært på posesalg for meg, og jeg har nå 2 fulle bæreposer med lille lerke, en med cotinga og babyull, og en med dsa babysilk :p Jeg hadde ikke akkurat lite garn liggende fra før :angelic:

Jeg har ikke strikket stort med Lerke-garnet, hvis i det hele tatt, men hører folk skryter hemningsløst bååde av Lille Lerke og Lerke i alle fall. Jeg må nok prøve det på noen av prosjektene som kommer. Snill mamma! :D

Back
Topp