Håndarbeid!

pirilen

Glad i forumet
Driver du med håndarbeid? I så fall, hva? Og hva driver du med akkurat nå?

Jeg strikker, broderer, syr og driver og tester ut canvas cutout.
Har som regel flere ting i gang samtidig, men akkurat nå prioriterer jeg å brodere ferdig påskeløperen jeg holder på med :-)

Jeg strikker :D
Akuratt nå holder jeg på med bukse jeg tenker skal bli barselgave :)

Jeg syr [emoji846] det siste jeg laget var et krabbeteppe/leketeppe til en venninne som hun skal få i babyshoweren om et par uker [emoji846]
Kommer ikke til å sy noe til babyen med mindre den har motsatt kjønn av de jeg har. Jeg har "alt" fra før.

Jeg strikker [emoji4] Holder på med en genser nå. Det blir sikkert litt babytøy etterhvert.

Broderer og hekler stort sett :) lyst å begynne på teppe, men trur eg vil venta til eg veit meir eksakt farger ect. Har veldig mykje nøytrale farger etter dei andre, så no vil eg ha noko med farger ^^

Har strikket en kjappstrikkadrakt, ellers holder jeg på med Marius-vognteppe og et annet bomullsvognteppe :)

Jeg strikker. Holder på med sukkerspinn drakten nå. [emoji5]

Jeg strikker votter til vesla :-) snart skal jeg begynne på genser til meg selv, og håper jeg kan bli ferdig så jeg kan lage et hentesett til lille i magen <3 sist ønsket vi oss det, og fikk en jakke i str 3 mnd. På vei hjem fra sykehuset hadde vi med andre ord ingen ytterklær som passet og hun svømte i klærne oppi bilstolen..! :-P

Jeg holder på å strikke et vognteppe (koseteppe av klompelompe) til svigersøss sin lille i magen, har kjøpt inn til å lage to tepper til [emoji85] hekler også noen vognlenker innimellom, det er ikke så gøy men hekler som oftest bare til venninner som ønsker å kjøpe. Etter teppet begynner jeg enten på mariusgenser til svigermor eller så blir det hentesett til lille i magen [emoji87]

Jeg syr, hekler og quilter. Har flere prosjekter på gang, men nå for tiden tester jeg mest ut mønstre på bukser, gensere, bodyer osv(sying).. Tenker å sy en del til babyen, så det er delvis det jeg driver med nå. Holder også på å quilte et teppe til hunden vår, som blir 3 år i slutten av april :)

Jeg ser på bilder av klær og forteller mamma hvilke jeg liker - så strikker hun til meg/småen/mannen [emoji23][emoji23][emoji56]

8fa2ed3928319eae10389a32e5a6ca62.jpg

Jeg har begynt på en kjole til meg selv, tror denne vil være perfekt utover våren/sommeren med en mage inni [emoji7] :)

Back
Topp