Håndarbeid

JA!! Jeg strikker :D Og har strikka en del babytøy!

Strikker og hekler... Holder på å gjøre ferdig en marius dress, pluss startet på ny en :P

Tenkte å strikke teppe til denne her. Og hekle dåpskjole :D :P Spørs hvor langt jeg kommer nå da :P

Strikker og hekler... Holder på å gjøre ferdig en marius dress, pluss startet på ny en :P

Tenkte å strikke teppe til denne her. Og hekle dåpskjole :D :P Spørs hvor langt jeg kommer nå da :P
Oj, så flink du er:). Jeg tenkte å begynne på lappeteppe eller noe:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lærte meg å hekle for 2-3 mnd siden så hekler masse!! Holder på med 2 babytepper akkurat nå, begge til min kommende nevø<3
Kanskje vi skal lage oss en håndarbeidtråd og legge inn bilder samt at vi kan hjelpe hverandre?

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Jeg hekler, men ingenting akkurat nå :)

Januarspire 2015 <3

Jeg strikker!! Holder på med en dress til venninnen min sin gutt!! Og har akk strikket hentesett til en venninne som har termin i okt/nov.
Så blir det strikking av setepose, hentesett og dress til mini!! Har en venninne som har sagt at ho skal strikke babyteppe!! :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg lagde en tråd i april som heter hobbykroken. Håper alle vil flytte herfra over dit :p

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Har dere hørt om babynest? Det kunne eg tenkt meg å lage denne gangen. Men må lære meg å sy og strikke først...haha!

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Har så lyst å lære meg å strikke :p
Hadde vært godt det å sitte i sofan å strikke på høsten mens magen vokser :)
Må kjøpe inn å prøve ihvertfall :p

<3 Termin 16.januar <3
(: Vi venter nummer 3 :)

Strikker å prøver nå å lære meg å hekle:) vil hekle vogn teppe:)

<3 venter et vinterbarn <3

Jeg har strikket en body til lillegullet i magen. ImageUploadedByBV Forum1408182964.613082.jpg
Den er så myk og deilig. Tror den skal bli god å bli pakket inn i.

1. Mann skal bli storebror

har tenkt på babyteppe og bilseteteppe så lang :) bestilt hentesett av svigermor, men kanskje noen bittesmå sokker? får se hva jeg får til etterhvert :)

Back
Topp