Håndarbeid tråden

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Jeg ser vi er flere her som er glad i div håndarbeid, lager derfor en tråd hvor vi kan dele dette.

Hva jobber dere med om dagen?

Her har det vært håndarbeid tørke ganske lenge men jeg var nettopp inspirert å legge opp en kyse i sandfarge strl 0-3 mnd:-) foreløpig bare lagt opp så lite å ta bilde av

Håndarbeid tørke i ca 1,5 år her. Men planen er å starte igjen snart! Begynner i ny jobb i morgen og har en del oppussingsprosjekter her hjemme som må ordnes først, men såå er planen å strikke og sy diverse for den lille som kommer, men også strikke diverse for de to jeg allerede har :Heartred

Jeg driver å strikker på garntopia hentesett jeg :angelic: Den kommende storesøsteren fikk en flæsekjole ferdigstrikket til jul.

Så koslig☺️

Jeg lærte meg å strikke når jenta mi var baby, så lagde aldri hentesett til henne.

Men vurderer å gjøre det nå. Må dog være en enkel oppskrift noen som har tips?

Jeg har lyst å begynne på Selmas sovedrakt og kanskje ha den som hentesett :Heartred Akkurat nå strikker jeg på en bitteliten Ankers trøye i lysegult :joyful: Begge fra Petiteknit

Jeg også elsker å strikke. Men har ikke overskudd nå på grunn av kvalme. Gleder meg til kvalmen roer seg litt så jeg kan få stikket litt. Strikker vinterbukse til sønnen
Så hadde jo vært greit å få den ferdig før vinteren er over.. har heldigvis litt tid igjen da.

Eg har hatt et langt opphold på strikking på flere år men nå kjenne eg meg motivert til å begynne igjen:happy:

Last edited:
Så moro tråd selv liker jeg å strikke. Går litt i rykk å napp hvor mye jeg strikker, mister litt motivasjonen innimellom. Når tenkte jeg å strikke et plagg til mini slik at barna våre kan vise dette til besteforeldrene når det skal fortelle om det nye tilskuddet til familien vår ❤️ litt usikker på hva jeg skal strikke men tror det blir Monday suit

Jeg startet på et prosjekt men etter å ha lagt strikke hobbyen på hylla så lenge var det jammen mye jeg hadde glemt, så jeg merker jeg må friske opp endel kunnskaper.

Elsker mye av petiteknit oppskriftene❤️

Har mye jeg vil strikke til lille. Har sagt ja til noen bestillinger, for kan jo ikke fortelle at jeg er gravid enda og si jeg vil strikke til lille

Kom nær send når jeg skulle legge inn emoji :p

Har dog prioritert en ting til lille da, for den skal jeg ta med på bilde sammen med UL bilde når jeg forteller. Jeg er litt Harry Potter fan (nicket mitt her kan jo hinte til det :excited001nicket er også samme navn som ene katten min), så strikka en Harry Potter dress: Snapchat-1060994423.jpg

Kom nær send når jeg skulle legge inn emoji :p

Har dog prioritert en ting til lille da, for den skal jeg ta med på bilde sammen med UL bilde når jeg forteller. Jeg er litt Harry Potter fan (nicket mitt her kan jo hinte til det :excited001nicket er også samme navn som ene katten min), så strikka en Harry Potter dress: Vis vedlegget 396296
Så kreativt og stilig:smiley-bounce016

Jeg digger den og skulle ønske jeg klarte å lage noe sånt!

Hilsen en anen harry potter fan!:-)

Back
Topp