håndarbeid! jeg?

bips

Flørter med forumet
Er det noen som har begynt å strikke, sy eller lignende til den lille spiren kommer?
Har sjøl begynt på ett "storprosjekt ", skal strikke en jakke til min lille. Har alldri gjort noe slikt før, bare ujevne sjerf som alldri ble ferdig. [8D]Men med ett mål tror jeg dette skal bli ferdig og er blitt kjempe nøye, hehe.... har begynt på nytt for tredje gang. skal bli perfekt![8D]

Er det noen som gjør noe håndarbeid? eller er d bare meg?
føler meg litt gammeldags her jeg sitter å strikker[8D]

jeg blir så sår i øynene av alt jeg gjør for tiden, er ikke vanlig for meg å sitte på nettet så mye som jeg gjør og tv titting . men nå går øynene i kryss. er ikke vant med det her rett, vrang, rett vrang og mister en maske her og så begynner vi på nytt. men jeg gir ikke opp..... skal klare det, SKAL KLARE DET[:@]

Brodere gjorde jeg masse av på ungdomskolen, kjempe artig!![:D] men jeg finner så lite motiver her i denne byen som jeg liker. har så lyst å brodere eller sy adventskalender. Er det noen sider på nettet som du vet om?

fant ett søtt krabbe teppe på panduro som skal syes. kjempe søtt!!!

prøvde å sjekke ut den siden men kommer bare til en side som ikke kan vises.

oiii da skal jeg sjekke på den adr.. jeg er kjempegla i håndarbeid...

jeg strikker masse, luer , sokker, bukser og alt annet, det er kjempegøy[:)]

hehe... da skjønner jeg. nå er jeg der. NICE!! Takk skal du ha[:D]

Jeg har brodert en del i mitt liv, nå driver jeg med et babyteppe!!! Er også medlem av den broderiklubben som andre har nevnt her ... Dette teppet er bestilt der!!!

Jeg har begynte å strikke baby tepper. Jeg er bare på det første ennå. Men det tar sånn tid. Strikker med baby ull og tynne pinner. Er flink innimellom. Men så har jeg noen dager med pause imellom. Har lett for å bli litt lei, hvis jeg ikke ser så stor fremgang. [8D]

Hei pastelle. det teppe så jeg oxo på det var så søtt. komplisert????

Joda det er nok litt komplisert, men det er jo trykt på...
Det verste er egentlig å skille fargene fra hverandre....

ametystia.... det var mange brae sider du fant frem. Tipper du lager smykker.[;)]
Lagde en haug med smykker for noen år siden, men d har dabbet av de siste årene. Brukte å hehle med ståltråd og sy inn perler og annet stasj. kjempe stillig, Syns æ da.
Har hekla en tiare til en brud en gang den ble skikkelig stillig.
selger du? (om du lager da )

Jeg strikker til alle venninnene mine som er gravide jeg. Utrolig koselig å lage disse små sakene. De er så fine atte!! Dessuten er det ekstra koselig å gi bort ting man har laget!!
Strikker jakker, bukser og dresser for det meste!

Glede meg selvsagt enda mer til å kunne strikke til mine egne barn. Da blir det mye produksjon i stua skal dere se.

Strikker babyteppe nå for tida, blir kjempesøtt!! Skal strikke sånn til alle de andre venninnene mine som er gravide... Ellers er det ikke mye håndarbeid, men elsker å lage kort og lime bilder i album (ikke akkurat scrapbooking, men prøver være kreativ likevel...!!). KAn bare strikke rett og vrang og har aldri turt å strikke annet enn skjerf, tepper og sjal, så noen babyklær blir det nok aldri.....[:)]

Lover deg at å strikke rett og vrangt er alt du trenger Lisemor81. Jeg er ikke god på mønster-strikk, men velger klær som består av rette og vrange masker i ulike farger. Blir utrolig fint altså!!

Helt sikker på at du kan klare det!

Har bestilt en del materiale til å begynne med Scrapbooking.
Elsker å sitte å dulle med saks og lim. gleder meg sånn til lille tulla kommer da blir det masse babyalbum dulling om kveldene- om jeg orker[8D]

Til lisemor 81. Hvis æ klar å strikk en liten jakke, så lover jeg at du oxo klarer det, arti sjø

hvis alt går som jeg håper blir det nok hekling på meg. er en racer på luer, poncho, store sjal etc.. (innrømme at jeg kan sy, strikke, hekle etc..) [;)]

koselig å gjøre litt sånt hvis energien ikke strekker til så mye annet da [:D]

jeg sett å hekler barneklær har vel begynt på mitt tredje baybysett.
kan d meste a handerbeid men fåretrekker hekling synes d går fortere enn å strikke

enig med deg i det, nemi. hekling er mye kjappere! !

d eneste e at d ikkje e så lett å finne mønster t baybyklær som e hekla lettere å finne til strikking desverre

ORIGINAL: Pastella

Jeg har brodert en del i mitt liv, nå driver jeg med et babyteppe!!! Er også medlem av den broderiklubben som andre har nevnt her ... Dette teppet er bestilt der!!!

Å jeg broderer på det samme teppet! Kun fordi Pastella er en engel som lot meg herme, å fordi hun hjelper meg[:D]

Back
Topp