Håndarbeid *inspirert*

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vis vedlegget 2421
Strikker masse jeg også :) her er ett par heldrakter i babyull :) synes di ble kjempefine :)
Så fine! Hvor finner du oppskriften til disse heldressene? :-) er de lett å strikke eller bør man ha litt mer enn kun basiskunnskaper når det kommer til strikking? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Strikker masse jeg også :) her er ett par heldrakter i babyull :) synes di ble kjempefine :)

Oi, så flink du er! Jeg har begynt forsiktig på et babyteppe som tar uendelig lang tid å bli ferdig med... er desverre ikke i nærheten av deg!

Oi så masse fint dere lager:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jessjess, jeg har kombinert to oppskrifter å regnet ut nytt maskeantall på disse draktene. Marius heldress og marius kofte.. Det var fordi jeg ville ha med rundfelling oppe, ikke å måtte sy i armene :) ikke vanskelig:) lykke til :) nå bynner vognposen å ta form, gleder meg til å fore den å sy den sammen :-D

20130119_155531-1.jpg

Jeg har vært litt sløv med strikkingen etter jul, men dette babyteppet fikk jeg strikket i fjor:-) Må vel komme igang med noe mer snart, inspirerende og koselig tråd dette:-)

WHW-PlainWrap__5__medium2.jpg

Har i helgen strikket min første bleiebukse! :D haha! gleder meg sånn til å kunne bruke den :D

WHW-PlainWrap__5__medium2.jpg

Har i helgen strikket min første bleiebukse! :D haha! gleder meg sånn til å kunne bruke den :D

Kult!!! Ser jo veldig bra ut! de jeg har laga hittil er ganske kjedelige, hvite, sånn trekant dagbukse ala Nøstebarn. Må lage none litt sprekere også :) Btw, ser ut som en super dokke til testing! Min er altfor liten...

Kult!!! Ser jo veldig bra ut! de jeg har laga hittil er ganske kjedelige, hvite, sånn trekant dagbukse ala Nøstebarn. Må lage none litt sprekere også :) Btw, ser ut som en super dokke til testing! Min er altfor liten...

Dette var en ganske lett oppskrift altså! Verdt å prøve! Kan jo feste borrelås på, men jeg får se om jeg gidder ^^
Eneste med dokka er at jeg tror hun har litt for tykke lår ^^

Så flinke dere er :) produserer litt jeg også, men er ikke ferdig med noe enda :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

flinke dere er :D Skulle gjerne ha produsert til den lille jeg og, men har ikke interessen - så setter bort slikt til svigerinne og mamma :)

Nå har jeg startet på dette hentesettet:
ImageUploadedByTapatalk1359135895.738764.jpg

Jeg skal vel og merke strikke alt i samme farge (hvitt) med brune knapper. Vi skal jo ikke vite kjønn så vil ha det mest mulig nøytralt! :) Veldig spent på om jeg får det til.. Har startet med jakken:
ImageUploadedByTapatalk1359135984.328431.jpg

l0062a_medium.jpg

Jeg har begynt på denne lille nyfødt-genseren! :D Ganske easy mønster for meg som er nybegynner! Men strikkes i en koselig blå :) Er snart halveis :D

Juhuu.. Da har jeg fullført mitt første babyteppe :D er snart ferdig med jakke og bukse også.. Det er utrolig hva en får tid til når en har bekkenløsning.. Har aldri strikket noe så stort før. Har akkurat startet med denne hobbyen :)

ImageUploadedByBV Forum1359626812.313816.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359633234.213299.jpg

Ble ferdig med denne i forrige uke! :) min første babygenser!

Så flinke dere er :-) har mormor som vil at jeg skal komme med et ønske på strikke oppskrift. Har dere forslag til strikke sider på nettet?

Så flinke dere er :-) har mormor som vil at jeg skal komme med et ønske på strikke oppskrift. Har dere forslag til strikke sider på nettet?
Garnstudio.com og pickles har gratis, ellers så har jo sandnes garn og dale garn masse fint, men da må du kikke på nett og så kjøpe oppskriftene etterpå. Er usikre på nettadressene, men det er bare å google dem ;)

Back
Topp