Hånd, munn og fotsyke

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Er det mulig å få det bare på fotsålen?

Lurer på om 2 åringen vår har fått det, men er ikke sikker. Hun har fått et slags utslett under den ene fotsålen. Huden er rød og litt hard her og der og hun har vondt for å gå. Ser ingen blemmer enda.

Hun har gått en del på tå i dag og da jeg skulle legge henne såg jeg utslettet hun har fått. Hun klaget veldig da jeg tok på det, selv om jeg var forsiktig. Smurte forsiktig på en mild salve, men det var også vondt :(

Har ikke sett noen blemmer/utslett i munnen eller på hendene.

Vet ikke, gutta mine fikk bare noen få prikker i ansiktet, noen få inni hendene men ganske mye i bleia.
Ser du noe inne munn?
Jentene i bhgn nå sist hadde bare I munn.

Vet ikke, gutta mine fikk bare noen få prikker i ansiktet, noen få inni hendene men ganske mye i bleia.
Ser du noe inne munn?
Jentene i bhgn nå sist hadde bare I munn.
La ikke merke til noe i munnen og hun har ikke klaget på det heller, men får sjekke i morgen tidlig. Håper det ikke er det hun har fått, men synes det utslettet under foten ligner på noen bilder jeg fikk opp da jeg googlet hånd, munn og fotsyke...

Eldste vår fikk kun noen i hendene. Minsten fikk nesten på hele kroppen.

Frøkna her fikk litt rundt munn og tre blemmer på ene hånda. Jeg derimot har nå 100 på hendene (mest inni og på fingre), vond hals, blemmer i munn og håper jeg slipper flere steder. Heldigvis får man dette kun 1 gang!

Frøkna her fikk litt rundt munn og tre blemmer på ene hånda. Jeg derimot har nå 100 på hendene (mest inni og på fingre), vond hals, blemmer i munn og håper jeg slipper flere steder. Heldigvis får man dette kun 1 gang!

I utgangspunktet får man det bare 1 gng, jeg kjenner ett par i bgh som fikk det to ganger! :O

Back
Topp