Lilly Forumet er livet 3 Sep 2007 #1 Denne gang skulle dere scrappe denne skissen her: Dere kan stemme fram til kl 21.00 tirsdag. (rett meg om det er feil)[:D] 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Denne gang skulle dere scrappe denne skissen her: Dere kan stemme fram til kl 21.00 tirsdag. (rett meg om det er feil)[:D] 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
Kaoleena Elsker forumet 3 Sep 2007 #3 ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~ nr 4 Du må jo stemme også, da[;)] Jeg stemte på nr 7[:)]
Julius Umulius Forumet er livet 3 Sep 2007 #5 Fytti så mange fine denne gangen!!!! Dåkkår e goe [:)] Stemmen gjekk te nr 4 [:)]
tullmusa Forumet er livet 3 Sep 2007 #6 Jeg stemte på nr 5. Likte nr 4 veldig godt også, men jeg falt så for det rosa. (sikkert fordi jeg har gutt, og ikke kan scrappe rosa[:D])
Jeg stemte på nr 5. Likte nr 4 veldig godt også, men jeg falt så for det rosa. (sikkert fordi jeg har gutt, og ikke kan scrappe rosa[:D])
Franciska Glad i forumet 4 Sep 2007 #8 De var bare utrolig fine alle sammen, nesten umulig å velge. Men tror jeg stemmer 2