hånd, fot og munnsyke

Midt Norge

Elsker forumet
noen som har hørt om det? gutten min har vært til legen å fikk besjed om at det var det. må holdes hjemme i fra barnehagen ut denne uka sa legen.. har lest litt på internett ,og der står det litt annet.. noen som vet el har erfaring,,
 
 
 
ja det er veldig smittsomt.. å ikke noe behagelig, er jo snakk om blemmer.. har ikke oppdaget noen i munnen enda,men det er vedig ubehagelig å masse prikker på hendene o, føttene og rundt munnen,. blir vel blemmer etterhvert som jeg forstår..ser ihvertfall ut slik på de første som kom,,
 
Vesla hadde det for en stund siden, kunne dra i barnehagen bare hun ikke hadde feber!
Fikk høre at det smitter før det bryter ut så da kunne hu i barnehagen når feber`n ga seg[:)]
 
Jeg tror gutten min har det nå. Han har hatt kjempevondt i munnen hele helgen. Vi var hos legen og han sa det var virus-sår, og at vi måtte vite at han hadde kjempevondt[&o]
 
Han hadde utslett på knærne, jeg sa det til legen og han mente det kunne ha sammenheng men det trengte ikke å ha det.[8|]
 
Når vi kom hjem pfra legen så jeg at han hadde fått noen prikker på hendene, men det ser ikke ut til at det skal utvikle seg til blemmer. Ettersom jeg forstår er det ikke alle som får blemmer over alt.
 
I dag har jeg fått i han litt mat så i morgen blir det bhg på han!
 
God bedring til dere![:)]
 
Back
Topp