Hå hå hå.....

Sniker i fra mai. I mitt forrige svangerskap sendte jeg mail til grillstad for å spørre om de solgte den salamien siden det var den eneste gravide kan spise, men da hadde de sluttet å selge den. Jeg var sååå skuffet :angelic: Så kjekt å se at de har begynt å selge den igjen. :happy:

Klarte å konsumere 24 egg og en pakke salami på halvannet døgn etter jeg så innlegget her inne.. Må roe litt ned på inntaket. Men salami og eggerøre er såååå godt :inpain:

Klarte å konsumere 24 egg og en pakke salami på halvannet døgn etter jeg så innlegget her inne.. Må roe litt ned på inntaket. Men salami og eggerøre er såååå godt :inpain:

Ah jaaaa eggerøre :hilarious: Veldig gla i røkelaks på nystekte rundstykker jeg.... klarer ikke holde meg unna røke laks :rolleyes: Men spiser den kun nyåpna og den lofot pakka :p

Jeg har kjøpt, men ikke smakt!! Jeg liker godt gullsalami eller den danske men håper at denne kan være en god erstatter

Kjøpte og smakte i dag! Var litt skeptisk, den ser jo ikke så all verdens delikat ut synes jeg, men smakte godt! :D Måtte ta meg sammen for å ikke overspise :P

Nå har jeg endelig fått smakt også :p var veeeeldig skeptisk, for den ser ikke noe god ut og ser jo ikke ut som salami i det hele tatt :rolleyes: Men.. jeg syns den var veldig god :happy:

Har vært både på kiwi og meny, men de hadde den ikke her jeg bor har noen funnet den på en annen butikk? Hadde ikke på spar i allefall

Snek litt på en side, og så noen hadde funnet KOKT SALAMI!!!! og jammen hadde de den på kiwi :smiley-bounce015:smiley-bounce012
RIISTA BRØØD MED MASSE SMØR OG SALAMI HERE I COME :smiley-ashamed005:cool05:excited001:dance018
Det skal jeg lete etter også!!

Back
Topp