Hå hå hå.....

Den har jeg også kjøpt :) Kokt salami fra Grilstad. Men den ligger fortsatt uåpnet i kjøleskapet. Har ikke så mye matlyst. Men den skal prøves!

Sendt meld til mannen og hørt om han kan kjøpe den med hjem etter jobb[emoji16] Savnet salami så fælt! Håper den smaker greit![emoji4]

Sendt meld til mannen og hørt om han kan kjøpe den med hjem etter jobb[emoji16] Savnet salami så fælt! Håper den smaker greit![emoji4]

Jeg å nemlig så tenkte gi den er sjanse.... Er ganske kresen på smaken, men jeg synes denne absolutt var innafor... mindre fett selvsagt men smurte bare på litt mer smør :smiley-ashamed005:laughing021

Akkurat fått igjen matlysten selv... rundet 12 uker og føler meg mye bedre :dance018
Så bra!
Jeg er hele 16 uker nå, har mistet 6 kg og hadde hyperemesis i nesten to mnd. det har blitt bedre men kaster fortsatt opp nesten hver mnd. Men er mindre kvalm og har litt mer matlyst de siste to dagene!! Så jeg håper det er starten på noe bra :)

Så bra!
Jeg er hele 16 uker nå, har mistet 6 kg og hadde hyperemesis i nesten to mnd. det har blitt bedre men kaster fortsatt opp nesten hver mnd. Men er mindre kvalm og har litt mer matlyst de siste to dagene!! Så jeg håper det er starten på noe bra :)

Deilig når ting slipper litt taket... Jeg har ikke vært så ille som deg... men vært konstant kvalm, og kasta opp hver dag fra uke 7 ca frem til for to dager siden.... Og energien kommer sakte men sikkert tilbake :smiley-bounce015 Håper det samme for deg, at den j#%&$ kvalmen slipper taket :gen045

Deilig når ting slipper litt taket... Jeg har ikke vært så ille som deg... men vært konstant kvalm, og kasta opp hver dag fra uke 7 ca frem til for to dager siden.... Og energien kommer sakte men sikkert tilbake :smiley-bounce015 Håper det samme for deg, at den j#%&$ kvalmen slipper taket :gen045
Jeg begynte å kaste opp før uke 3, helt drøyt :P i forrige svangerskap begynte jeg ikke før nærmere uke 6. Men nå håper jeg det er på vei bort :)

Salami er en av de få tingene jeg faktisk savner, så den skal helt klart prøves :smiley-bounce012

Jeg begynte å kaste opp før uke 3, helt drøyt :p i forrige svangerskap begynte jeg ikke før nærmere uke 6. Men nå håper jeg det er på vei bort :)

HUff... føler virkelig med deg... Jeg kasta ikke opp i de to andre svangerskapene... så dette var litt nytt for meg :wideyed: Da må du ha fått kvota di for denne gang... :puke_l

Jeg også ble sjeleglad da jeg fant ut av det da jeg elsker salami og syns det er særlig godt med noe salt nå som jeg er kvalm! Syns denne smaker godt [emoji4][emoji1305]

Back
Topp