HÅR.....

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
OVERALT, da mener jeg OVERALT!!!!!!! I sengen, i sofanen, på gulvet, på bordet, på Malin, på samo, på hele badet, i bilen osv osv..[:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]  Noen ammende som kjenner seg igjen??

Hei. Jeg fødte i februar i fjor, og har aldri vært borti verre håravfall ever!
Måtte rense sluken i dusjen etter hver hårvask, og senga var helt dekka med hår. Trudde jeg skulle miste alt håret jeg!
Men trøst deg med at det går over etterhvert!
Jeg var også forferdelig engstelig for at det skulle fortsette sånn, men det ga seg etter noen mnder.. Husker ikke helt hvor lenge det var, men hvertfall nå et år etter er håret mitt tjukt og fint.. [;)]
Og man kan ikke se antydninger til at jeg mista så mye for et år sia.. Men nå er jeg snart på`n igjen da...[8D]
Nå veit jeg hvertfall at det går over... [;)]

Godt å høre!! Lykke til med graviditeten [;)]

Jeg mister ikke noe spesielt med hår! Har ikke gjort det med brødrene hennes heller jeg...[:D]

ORIGINAL: ludri

OVERALT, da mener jeg OVERALT!!!!!!! I sengen, i sofanen, på gulvet, på bordet, på Malin, på samo, på hele badet, i bilen osv osv..[:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]  Noen ammende som kjenner seg igjen??

Signer
Fant til og med et som var litt snurret rundt tisseluren på Filip....[:)]

ORIGINAL: Tusull

men det er visst helt normalt!!
FORDI: under svangerskapet mister vi veldig lite hår, og håret virker tjukt og fint ut.. pga hormoner..
Når vi har født og hormonene stabiliserer seg, mister vi håra vi EGENTLIG skulle ha mista under svangerskapet.. [:D]
Leste jeg i en bok jeg fikk..

Signerer denne! Det er ikke amminga som har skylda, selv om det er en vanlig myte... [;)]

Her er det hår overalt! [:-]

Back
Topp