Gyngehest/dyr/bil

Nusse84

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Mamma har lyst å kjøpe gyngeleke til mini til jul.. Jeg har fått beskjed om å finne en vi ønsker oss. Noen som har noen erfaring med en god gyngeleke? Enten det er gyngehest, gyngedyr eller bil?

Har ikke erfaring men jeg synes gyngedyr er såå fint:D blir nok en på mini også etterhvert:p

Forresten. Vet de har noen gyngedyr på barnas hus som har sete på ryggen med belte:) det må jo være genialt:)

Gutten min likte den elgen fra IKEA Ellers var han ikke så opptatt av gyngeleker men det som man bare må kjøpe er en gåbil eller en annen gå leke som man kan både dytte foran, dra og sitte på Helst med lyd :)

N fikk en hjemmelaget gyngehest til dåpen. Men han klarer ikke å sitte på den enda :(

Har ingen erfaringer. Men søk "gyngedyr" på google. Da kommer det opp masse. Har sååå lyst på mange av de! :p

Fant en gyngesau som er ganske kompakt her for noen uker siden som jeg falt pladask for. Men huske ikkee hvor det var!! :| :(

Jeg synes det er mange fine dyr, liker best de som er mye, altså ikke av heltre.
Eller så er det jo mange fine sittebiler.

Kjempefornøyd med gyngesau til ungene. Behagelig å sitte på og holde fast i. Og den er pen å se på. Litt upraktisk å vaske hehe

Vi har en bamse gynge med belte og musikk.Kjøpte på ekstra leker når eldste var 9 mnd.Hun passer fint oppi enda både med og uten belte som hun tester selv:-p hun er 2.5;-)

Alt kan taes av , til å bli en enkel bil :)

Back
Topp