Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, samme herHaha, jeg også liker å vite ståa og hun jeg går til er så hyggelig og proff. Syns det er mer kleint å møte opp på legekontoret
Off nei, noe av det mest ubehagelige jeg vet. Så det er noe jeg gruer meg til hver gang
Kommer nok ALDRI til å syns det er greit hehe
Den der "ak litt lenger ned" ja.... Misliker den!Jeg sitter på venterommet nå. Kjenner jeg er litt sånn.. nervøs hater å kle av meg, hater "the walk of shame" til stolen og den der "ak litt lenger ned med rumpa" selve undersøkelsen er barnemat.
Hver gang før jeg setter meg i stolen, så tenker jeg at jeg må ake godt ned, så slipper jeg den kommentaren fikk den i dag og gitt heheDen der "ak litt lenger ned" ja.... Misliker den!
Det er like greit å få den kommentaren.. jeg klarte å sette meg riktig én gang. Da sa gyn "dette har du gjort før, ja".. så etter det har jeg konsekvent satt meg for høyt oppe for å heller få "ak litt lenger ned"Hver gang før jeg setter meg i stolen, så tenker jeg at jeg må ake godt ned, så slipper jeg den kommentaren fikk den i dag og gitt hehe