Jeg var hos fastlege for å ta en 3.hcg blodprøve i dag, venter på svar. Fra 1. Til 2. Prøve var d en stigning på 75 %, graviditetstester er stadig sterkere.
Stakk innom gyn i dag da jeg passerte, og tlf tid åpnet kl.09 og j måtte hjem å sove etter nattevakt.
Endte opp m å komme inn på kontoret og hun ville gjøre en GU. Jeg føler meg litt dum som sa ok. FOR det er jo tidlig.
Jeg blødde jo 4+1 og i fire dager - tilsynelatende normal mens - men testet sterkere etter blødning enn før.
På GU så hun ingenting, eller to «mørke området» ene var antageligvis væske og andre sa hun ingenting om, men slimhinnen var ganske tynn så hun trodde ikke d var noe.
Hvorfor er tester sterkere?
Er det for tidlig å se noe?
Eller er alt håp borte?
Er kroppen min bare utrolig teit?
Forøvrig langvarig ubehag ene lyske i går, murring rygg, ømme pupper..
Stakk innom gyn i dag da jeg passerte, og tlf tid åpnet kl.09 og j måtte hjem å sove etter nattevakt.
Endte opp m å komme inn på kontoret og hun ville gjøre en GU. Jeg føler meg litt dum som sa ok. FOR det er jo tidlig.
Jeg blødde jo 4+1 og i fire dager - tilsynelatende normal mens - men testet sterkere etter blødning enn før.
På GU så hun ingenting, eller to «mørke området» ene var antageligvis væske og andre sa hun ingenting om, men slimhinnen var ganske tynn så hun trodde ikke d var noe.
Hvorfor er tester sterkere?
Er det for tidlig å se noe?
Eller er alt håp borte?
Er kroppen min bare utrolig teit?
Forøvrig langvarig ubehag ene lyske i går, murring rygg, ømme pupper..