Gynekolog i Porsgrunn

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har nå blitt innkalt til en mannlig gynekolog på sykehuset i Porsgrunn. Dette er min første UL denne gangen da jeg bare er 9 uker på vei.

Kan ikke fordra denne legen, har vært hos han en gang før for noen år siden. Hva gjør jeg?

Finnes det noen kvinnelige gynekologer på sykehuset i Porsgrunn?

Det er fastlegen min som har sendt forespørsel om ul. Må jeg på sykehuset på første ul? Ville helst vært hos hun på pp-senteret!

Ring fastlegen og be om å få flytte henvisningen, jeg var hos privat gyn i svagerskapet i stedet for sykehuset, da jeg har bare dårlige erfaringer derfra. Var null problem å få henvisning et annet sted :)

Ja, skal til fastlegen til fredag så jeg får høre med han da :)

Han sa han hadde søkt på Linn Røyneland på pp-senteret, var til og med han som anbefalte hu. Plutselig får jeg innkallelse på poliklinikken Porsgrunn :-( rart..

Ja, skal til fastlegen til fredag så jeg får høre med han da :)

Han sa han hadde søkt på Linn Røyneland på pp-senteret, var til og med han som anbefalte hu. Plutselig får jeg innkallelse på poliklinikken Porsgrunn :-( rart..

Har gått hos Linn Røyneland.
Kjempe fornøyd.
Håper du får komme til ho.

Mener en på jobb sa at L.R. hadde begynt på sykehuset.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, hørt mye bra om hu!

Legen min hadde sendt henvisning til hu, så det var jo supert :-) han sa hu fortsatt holdt til på vessia i hvertfall :-)

Back
Topp