Pleier å få positive EL-tester men egget slipper tydeligvis ikke. Har derfor startet opp med metformin og letrozol dobbel dose fra dag 4-9. Skal på UL i morgen og i følge gyn få ovitrelle. Problemet er at jeg ikke har antydning til EL engang. Forventet vel egentlig at EL skulle komme litt tidligere denne syklusen? Forrige mnd kom den på CD19, måneden før kom den på CD15. Er det noe vits å dra på timen i morgen? Neste uke er klinikken stengt pga påske.. Er forresten på CD12 i morgen. Kan legen se eggløsning en uke frem i tid? Og kan jeg plutselig få EL i løpet av 2-3 dager selvom clearblue advanced fortsatt ikke blinker og babyplan strimler fortsatt er ganske svake?
Den blinker i hvertfall
det hadde passa perfekt. Om man skulle være heldig å bli gravid så havner jo termin på 1-2juledag. Vet ikke helt hva jeg syns om det

og det er den jeg har eggløsning på nå.. Han visste ikke hvorfor det var betent.. Kunne skyldes klamydia men det har jeg aldri hatt før
Krysser fingrene for deg!! Håper du får en viss oversikt i morgen på hvor lenge det er til EL og kan sette sprøyta ved positiv test du også