Bruker47ma
Flørter med forumet
Hadde en tidlig ul på elvebredden , hos dr tonstad, betalte da 1100, noen som vet om det er samme pris andre gangen, eller redusert? Vet at noen får rabatt andre gangen dem er på samme ultralydstasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alltid brukt elvebredden og er veldig fornøyd med dem, alle andre jeg har vært hos har bare kikka på skjermen så ferdig, mens hun på elvebredden har brukt 20 min og sotte og kikka og studert/ forklart hver gang, å syntes hun æ så koselig. Jeg mener at når man betaler selv så skal man få noe ut av det også, så kommer nokk ikke til å bytte igjenPrøv Ultra på Aquarama! Jeg har vært hos begge og de kan ikke sammenlignes
Jeg har vært både på elvebredden og aquarama. Kostet 1100 første gang og 600 andre gang på elvebredden. På ultra kostet det 1000 kr hver gangHadde en tidlig ul på elvebredden , hos dr tonstad, betalte da 1100, noen som vet om det er samme pris andre gangen, eller redusert? Vet at noen får rabatt andre gangen dem er på samme ultralydstasjon