Gynegolog i morgen....

R&M

Glad i forumet
Gleder meg til i morgen. Da får jeg vite når babyen vår blir født. Blir spennende. Greit å få fødselsdatoen på forhånd,for da får man jo planlagt litt. Håper legen kan se om det er en gutt eller en jente også. Er så nyskjerrig på hva det er[:)] 

åå det hørtes kjekkt og spennende ut [:D] Lykke til

Lykke til i morgen ! Er det sånn at dere skal få den endelige termin datoen i morgen fordi det har vært stort sprik mellom menstermin og Ul termin ?Eller skal du ha keisersnitt ? Bare lurte siden du skrev at du fikk vite hvilken dag den lille skulle komme på [8|]

Jeg skal ha KS på grunn av at jeg har hatt 2 KS tidligere. Derfor skal jeg til gynegologen. Har visst det i hele svangerskapet at det blir KS. Ble fortalt det da jeg var innlagt i begynnelsen på grunn av ekstrem kvalme og oppkast.... Er ikke sprik i mens og ul termin, 19 mai mens og 20 mai ul...[:)]

Ok ! Takk for svaret ,ble bare litt forvirra et øyeblikk ! Godt å ha en dato og forberede seg til da !Får håpe at de ser kjønnet i morgen !

Jeg også håper at de kan se kjønnet i morgen. Synd samboeren min ikke kan være med, for han har veldig lyst til å vite hva vi får. Tenkt jeg skal ta meg en tur på HM eller Lindex etter UL og kjøpe noe som passer til gutt/jente og få det pakket inn og fortelle han på den måten hva han blir pappa til. Mange som sier at jeg får jente, så det blir spennende. Har visst typisk jente mage.....[:)]

ORIGINAL: R&M

Jeg også håper at de kan se kjønnet i morgen. Synd samboeren min ikke kan være med, for han har veldig lyst til å vite hva vi får. Tenkt jeg skal ta meg en tur på HM eller Lindex etter UL og kjøpe noe som passer til gutt/jente og få det pakket inn og fortelle han på den måten hva han blir pappa til. Mange som sier at jeg får jente, så det blir spennende. Har visst typisk jente mage.....[:)]

Det syns jeg var en kjempe fin måte å fortelle han det på!!![:)]

ORIGINAL: tinejento

Ja! det høres ut som en koselig måte å overraske han på!! [:)] Så spennende å få vite fødselsdato da!!! Skulle ønske jeg også visste når han har tenkt seg ut!! Begynner å bli skikkelig klar for å få an ut nå!![8D][:)]

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: tinejento

Ja! det høres ut som en koselig måte å overraske han på!! [:)] Så spennende å få vite fødselsdato da!!! Skulle ønske jeg også visste når han har tenkt seg ut!! Begynner å bli skikkelig klar for å få an ut nå!![8D][:)]

Signerer Bennie her
[;)][:D]

Back
Topp