Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: R&M
Jeg også håper at de kan se kjønnet i morgen. Synd samboeren min ikke kan være med, for han har veldig lyst til å vite hva vi får. Tenkt jeg skal ta meg en tur på HM eller Lindex etter UL og kjøpe noe som passer til gutt/jente og få det pakket inn og fortelle han på den måten hva han blir pappa til. Mange som sier at jeg får jente, så det blir spennende. Har visst typisk jente mage.....[:)]
ORIGINAL: tinejento
Jeg også håper at de kan se kjønnet i morgen. Synd samboeren min ikke kan være med, for han har veldig lyst til å vite hva vi får. Tenkt jeg skal ta meg en tur på HM eller Lindex etter UL og kjøpe noe som passer til gutt/jente og få det pakket inn og fortelle han på den måten hva han blir pappa til. Mange som sier at jeg får jente, så det blir spennende. Har visst typisk jente mage.....[:)]
Det syns jeg var en kjempe fin måte å fortelle han det på!!![:)]
ORIGINAL: Bennie
ORIGINAL: tinejento
Det syns jeg var en kjempe fin måte å fortelle han det på!!![:)]
Ja! det høres ut som en koselig måte å overraske han på!! [:)] Så spennende å få vite fødselsdato da!!! Skulle ønske jeg også visste når han har tenkt seg ut!! Begynner å bli skikkelig klar for å få an ut nå!![8D][:)]