Gyn

Hva slags medisiner er det du vil prøve? Her var det faktisk fastlegen som ga meg resept på progesteron dette svangerskapet. Det måtte jeg jo ha før jeg ble gravid, det skal tas fra like etter eggløsning. Nå måtte jeg ha en del andre medisiner etterhvert også da. Hvis jeg skulle være tåpelig nok til å bli gravid på nytt må jeg begynne med blodfortynnende før jeg planlegger neste svangerskap. Alt slik spørs jo på hva du trenger og hvorfor. Men å bestille time etter at du er blitt gravid høres lovlig sent ut for det meste...
Hun ba meg bestille time uke 7 og sender e resept på crinone og albyl-e når jeg har fått positiv test ... Hører jo andre som får progestron etter el men hun mener ikke det :/ har ikke sjekket progestron engang :O jeg fikk blodfortynnende med jenta mi siden jeg er englemamma, men hun går ikke ut fra det en gang... Ble sikkelig lei meg :(

Ingen råd men sender noen klemmer i prøvingen og et håp om at spiren sitter og klamrer seg fast veldig snart :-)

Ingen råd men sender noen klemmer i prøvingen og et håp om at spiren sitter og klamrer seg fast veldig snart :-)
Tusen takk for det :) :) takk for klemmene og sender tilbake :)

Hun ba meg bestille time uke 7 og sender e resept på crinone og albyl-e når jeg har fått positiv test ... Hører jo andre som får progestron etter el men hun mener ikke det :/ har ikke sjekket progestron engang :O jeg fikk blodfortynnende med jenta mi siden jeg er englemamma, men hun går ikke ut fra det en gang... Ble sikkelig lei meg :(
Uff, ikke noe hyggelig nei. Albyl-e kan du i alle fall få av fastlegen din. Ikke alle fastleger som skriver ut progesteron, men min gjorde som sagt det, verdt å høre. Men du trenger definitivt en ny gynekolog som tar deg på alvor, og får deg til å føle deg tryggere.

Uff, ikke noe hyggelig nei. Albyl-e kan du i alle fall få av fastlegen din. Ikke alle fastleger som skriver ut progesteron, men min gjorde som sagt det, verdt å høre. Men du trenger definitivt en ny gynekolog som tar deg på alvor, og får deg til å føle deg tryggere.
Legen skriver ut medisiner, men tørr ikke ta de før jeg vet at jeg har godkjennelse fra eggløsning :/ skal det, og ringer rundt i morgen :)

Back
Topp