gyn-time overstått

Blåmann

Elsker forumet
I dag har jeg vært hos gyn, bare sånn for å ta en sjekk liksom.... har jo hatt disse underlivssmertene i to år nå, og begynner å bli ganske lei. Har vært hos han før og fikk diagnosen vestibulitt, men etter å lest endel om det mente jeg at det ikke stemte.... Men, greit med full sjekk iblant, med celleprøve, ul, og litt god gammeldags "klemming og trykking"[&:] Akkurat den biten hvor gyn har to fingre inn og trykker på magen er ikke favoritten men.....

Resultatet ble: smertene er fortsatt pga psyken (de kom rett etter en abort), jeg har en supersunn livmor og en hel haug med egg. Ingen cyster eller polypper. Alt er klappet og klart for en spire. I tillegg avsluttet gyn med å si at han var sikker på at jeg skulle bli mamma, det tok bare litt ekstra tid. Han mente han kunne tydelig se for seg meg som en "god og stødig" mor..... Følte meg som en traktorlesbe da han sa "stødig", men var jo veldig hyggelig sagt uansett da[:D]

Så da er det bare å vente en uke før jeg begynner med spray, kroppen er ihvertfall klar![:)]

Så utrolig kjekt å lese dine posetive og vellykket dag hos gyn.
Nå ble jeg så kjempe glad på deres vegne.. Masse lykke til med spray start om en ukes tid...

Så flott at alt er klart for ei lita spire[:D][:D][:D]

sign[;)][;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at alt er klart for ei lita spire[:D][:D][:D]

sign denne. Masse lykke til framover! [:)]

Så bra at du fikk bra tilbakemeldinger da Blåmann!!!!
Masse lykke til med spraystart!!
Dette må gå bra Blåmann[:D]

deilig å ha det overstått og bra at alt er tipp topp:9 lykke til videre

ingenting er bedre enn det!
Lykke til med oppstart av spray[;)] herifra går det veldig fort!!

klem eLLa

ORIGINAL: Nesing

Så flott at forholdene ligger til rette for oppstart med spray straks mensen melder sin ankomst! Slike nyheter er bestandig gode å få, spesielt når man skal igang med et såpass stort prosjekt som det assistert befruktning tross alt er. [:)][:)]

Sign! [:)]

Så fint, Blåmann! [:)]

Det blir spennende med ivf-prosjektet nå, og supert at alt så og kjentes bra ut[:)]

Back
Topp