Gym: sko?

Nå har jeg forstått det slik at det er en diagnose på sønnen din hvis jeg ikke husker feil, så det er kanskje en grunn til nektingen og ikke tvang?

Mange barn trenger ikke å dusje, men noen gjør det! Jobber i bhg og noen 4 og 5 åringer kan lukte ganske vondt. Ikke direkte svette som med voksne da men lilevel nok til at andre barn legger merke til det. kan bli en kjip situasjon. noen må begynne å bruke deodorant i 8-9års alderen, så helt greit å begynne å dusje i tredje hvertfall.

Kanskje det berre eg meg som ikkje har kjent så små barn som luktar vondt. Er einig i at frå den alderen der svettelukt *kan* bli eit problem er dusj greitt. Samtidig er jo såpass små barn veldig ofte aktive og blir svette i friminutt og, så då får ein jo samme problem.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Tenkte jeg bare skulle korrigere meg selv litt. Ser jeg skrev at det på min gutts skole ikke er rene gymtimer. Det er det altså, men ikke i den forstand at de skifter til andre klær, sko og dusjer. Det er liksom det jeg selv forbinder med gym ;). Gutten min har uansett innesko ettersom han har en medfødt "skade" i leggmusklene i den ene leggen. Musklene er altfor korte og han er derfor helt, helt flat i fotsålen. Sko er dermed svært viktig for ham for best mulig å unngå gjentatte betennelser i senespeilet under fotsålen!

Lykke til med oppstarten i første klasse for gutten din! :)

Back
Topp