Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Men da jeg var lita så hadde vi faktisk gymnastikk og ikke bare ballspill. Blir litt andereldes... Nå har vel de minste mye bevegelsesleker, mye med løping så da er vel joggesko tingen...Nei vet du, sånne gymsokker har jeg ikke sett på kanskje 15/17 år eller noe. Hehe.
Men tror det er bedre før føttene til barna og ha skikkelige sko, hvis de driver med ballspill ol så er de jo veldig flinke til å tråkke hverandre på føttene. Husker selv hvor vondt det var fra de gymsokkene. Hehe.
Ja de skulle visst ha gym en gang i uka. Men regner ikke med at de dusjer nei. Kan bare ta på ei joggebukse istedenfor en olabukse den dagen sikkert.Er du sikker på at de har gymtimer? På min gutts skole er aktivitet flettet naturlig inn i undervisningsopplegget uten at de har gymtimer. De har på seg de vanlige klærne og skoene, evt kun sokker om de er inne. De har blokker m aktivitet og bruker ikke dusjene i garderobene etterpå. Det vil ta for lang tid. Er kanskje forskjellig fra skole til skole. Undersøk m din gutts skole før du evt kjøper innesko til gymtimer.
Samme her!Min sønn har hatt joggesko med. De skifter ikke tøy, men anbefales å ha sko!
Mener det er det samme på skolen guttungen også.På "vår" skole skal dem ha gymsokker i 1 klasse. Innesko i andre klasse. Og begynner med fult gymtøy og dusjing i tredje.
☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡
Ok det er litt forskjellig ser jeg. Får vente på mer info jeg da. Dumt å kjøpe joggesko hvis de ikke blir brukt. Mulig han skal ha innejoggesko på dansingen til høsten også men det vet jeg heller ikke helt sikkert enda.På "vår" skole skal dem ha gymsokker i 1 klasse. Innesko i andre klasse. Og begynner med fult gymtøy og dusjing i tredje.
☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡
Nå har jeg forstått det slik at det er en diagnose på sønnen din hvis jeg ikke husker feil, så det er kanskje en grunn til nektingen og ikke tvang?Guten min skulle ha innesko med frå begynnelsen av første klasse. Kunne bruke gymsokkar, men blei fraråda det sidan dei fleste brukar sko og det blir vondt for tærne til den eine med sokkar...
Har sendt med ei ekstra t-skjorte til gymtimen, sidan guten min vanlegvis berre går i genser og det kan bli litt varmt.
Dei begynte å dusje våren i andre klasse, men guten min nekta og dei tvang han ikkje. Ser heller ikkje mykje poeng i det før dei blir litt eldre.
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app