Guuuulp !!!

*Linni*

Flørter med forumet
Snuppa mi har begynt å gulpe ganske mye i det siste.. Og det kommer opp en del for å si det sånn..
Noe å gjøre med det??
Og er det sånn at når de gulper blir de sultne igjen? Eller gulper de fordi det ikke er plass til mer?? Synes liksom det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre når hun gjør det.. Gi henne mer å spise elr ikke liksom..

Noen som har noe lurt å komme med? [:)]

jeg fullammer, og gir gutten min mat når han vil ha mat. Om han vil ha når han har gulpet, så får han det.. men nå gulper han ikke så store mengder, og det er helst hvis vi ikke har fått opp en rap at han gulper. 

jeg ammer jeg også..! Sånn forresten..
Hun raper som regel flere ganger mens jeg ammer.. Tar henne ganske ofte opp for å rape.. men er liksom i det siste at det bare har begynt å sprute ut gulp sånn plutselig..! Synes liksom det kommer så mye, men det er vel kanskje normalt!!
[&:]

her gulpes jenta mi MYE hele tiden. Dette fordi reflux (om det skrives sånn) ikke er ordentlig utviklet hos henne. Så det er mye som kommer opp igjen. Noen ganger - da det kommer veldig mye, må jeg finne frem puppen tidligere enn jeg må om det kommer litt mindre. Men det sier jenta mi i fra om selv i grunn.. Stor forskjell på puppelyd og gråtelyd her hos oss [:)]

Okei..! Hvordan finner man ut om den er utviklet eller ikke da?
Har vært oftere ute med puppen idag føler jeg.. Så da blir hun nok fortere sulten igjen!
Det er det her! Hører når hun vil ha mat for å si det sånn[:D]

Ganske moro hvordan man lærer å høre forskjell på gråten [:)]

Min lege mente hennes lukkemuskel mellom magen og halsen (reflux) ikke var godt nok utviklet siden hun gulper i mengder og mengder, også når hun ikke er sulten. Så sånn fant vi ut det. Hun har alltid vært slik da.. Og det kan være slik det første året [&:] Det går endel skift her for å si det sånn! Både på meg og henne. Og sikle-smekker (trekant-tørkleer fra name-it) er blitt min beste venn [:D]

Her er også smekker min beste venn..

Men her kommer det ekstra mye gulp når Mattis har vond mage, da trykkes det visst opp igjen også!

Da får jeg bare kjøre på med smekker og gulpekluter fremover [;)]

Kan jo høre med helsesøster også.. ! om det kan være sånn reflux du snakker om!

Back
Topp