Guuud så kvalm jeg er...

Kjenner meg v e l d i g godt igjen, hes! Er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, og vel så det. Spiser omtrent noe hele tiden, men matlysten SYNKER, og det er veldig vanseklig å lage seg mat når en er så kvalm. Mannen min gjør unna siste innspurt på etterutdanningen sin i Bergen (vi bor i trondheim), så ingen varter meg opp heller. Men i kveld kom venninnegjenge og berget meg. Jeg hadde ikke sjangs til å lage meg mat i dag, så da de kom og stelte i stand til midagsmåltid, ble jeg SÅ glad... De var kvalme de og, men det var fordi de hadde vært på byen i går, hihi. Jeg forklarte at dette er som å være fyllesyk hver dag, og da forstod di, knis.. [;)] Neida, klager ikke jeg hller, det er jo en positiv kvalme. Ja, hørte akupunktur var bra jeg og! hm,.. Er det dyrt?

Jeg har plutselig blitt veldig kvalm, det begynte på lørdag. Det blir værre for hver dag, og spes ille er det på ettermiddagen! Spiser grønne epler og drikker appelsinsaft, det er det eneste som hjelper! Men som jeg sa til hun på apoteket idag (som ikke kunne hjelpe meg) at det er helt frivillig og jeg går gladlig igjennom dette!

Går greit når jeg har mat i magen hele tiden..Jammen skal jeg bli tjukk og fin før jeg er ferdig om det fortsetter sånn..[;)]

Men det er en lykkelig kvalme - om det går an...Hehe..

Back
Topp