Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Guttungen har blitt smittet med hånd, fot og munnsyke i bhg....
Noen som har erfaring med denne sykdommen? har vært ganske ille de 3 siste nettene...han våkner flere ganger om nettene og hylgriner. Får ikke sove stakkars.
Vet at denne sykdommen går over av seg selv, men noen som har tips som kan hjelpe?
Jeg gav de Paracet en gang eller to mot smertene, var værst med førstemann hun hadde masse sår i munnen, kan også forsøke AftaMed for å smøre på sårene i munnen;-) Plutselig er det over, god bedring til gutten din!
Tror det er munnen som plager han mest. Har ikke hatt feber, men har sår i munnen, på tungen og små blemmer på rumpen og ett par i hendene sine... Har Nycodent Aloclair gel, den virker på samme måte som aftamed... men han åpner jo ikke munnen stakkars, så er ikke så enkelt.
Men uansett, takk for tipset :)
Har dessverre ikkje så mykje å komme med eg heller. Vi prøvde med afta med i munnen på lille, men det var ikkje så enkelt. Det som fungerte best av alt som fungerte nesten like dårleg var å tygge/slikke på ein kald, våt frottéklut.
Men om det har vart i tre dagar allerede er det neppe lenge igjen før det blir bedre. Her var det ille i ca 3 døgn om eg ikkje huskar feil. Ho skreik og skreik og åt ingenting og drakk lite. Sleva og styrte og hadde så veldig vondt i munnen.
Føler med både deg og guten din, vi hadde glatt tatt vannkoppar både tre og fire gongar kunne vi sluppe hand-, fot- og munn...
Jeg hadde det selv samtidig med eldstemann her og det er så utrolig smertefullt at det er best å ikke gjøre noen ting egentlig.
Til og med å drikke vann var helt forferdelig vondt.
Aldri hatt så vondt før jeg som da jeg hadde de greiene der.