Gutterommet er endelig ferdig! (bilder)

groa

Glad i forumet
Og han er veldig fornøyd! Vil opp å leke hele tiden... og sov til kl ni i dag... (første natta)
Noen bilder:

([:D] JA! Vi har vært på IKEA.... [8D])

Det ble kjempe fint, masse farver men likvel så stilig [:D]

Førr et flott gutterom, sjønna godt at han sov godt der inne. Skikkelig fint va det!

det var kjempe flott....[:D]
senga også fra ikea???

den var fin... men vet ikke om j hadde turt å putte lillemann oppi der... han hadde kommet til å falt over den lille kanten der...

DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT KULT!

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

senga også fra ikea???

den var fin... men vet ikke om j hadde turt å putte lillemann oppi der... han hadde kommet til å falt over den lille kanten der...

Ja, senga er også fra IKEA, men vi har kappet at alt "understellet" bortsett fra trappa, og så har vi skrudd den fast i veggen. Har malt den også.
Gutten vår ligger fortsatt i babysafe....  ellers hadde jeg nok vært litt skeptisk til høyden ja...
Når den tid kommer (til høsten sansynligvis) at han skal slutte med sagfe, blir det nok madrass på golvet og evt en eller annen form for "sikkerhetsnett".

ORIGINAL: ~Lucky~

Kjempestilig[:)] Forstår godt han er kjempefornøyd og det regner jeg med du og er[:D]

Knall-stilig rom da.. fresht..[;)]

ORIGINAL: groa

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

senga også fra ikea???

Ja, senga er også fra IKEA, men vi har kappet at alt "understellet" bortsett fra trappa, og så har vi skrudd den fast i veggen. Har malt den også.
Gutten vår ligger fortsatt i babysafe....  ellers hadde jeg nok vært litt skeptisk til høyden ja...
Når den tid kommer (til høsten sansynligvis) at han skal slutte med sagfe, blir det nok madrass på golvet og evt en eller annen form for "sikkerhetsnett".

okei... ja da forstår jeg..[:)]
er det slik sele??
aldri brukt det jeg... men jo greit å ha i ei sånn seng sikkert[:D]

ORIGINAL: roastbeef`n

Knall-stilig rom da.. fresht..[;)]

ORIGINAL: Cornelia80

Kjempestilig rom![:)]

kjempefint rom! guttene mine har mye av det samme interiøret selv. (vi har også vært på ikea...[:D])

Ble kjempe bra.. Så fint med litt farger[:D]

ORIGINAL: astrone

kjempe fint!!!!
ikea rom er kule[8D]

Det har vi og![;)]

ORIGINAL: arika

Kjempestilig[:)] Forstår godt han er kjempefornøyd og det regner jeg med du og er[:D]

Back
Topp