gutter

lillerosin

Betatt av forumet
dere som fikk gutt nå...
hvilke symptomer hadde dere?

var frisk som en fisk med begge gutta...bare trøtt

Kvalm dei tre første månedane..... [;)]
Med jentene va ej ikkje kvalm i det heile tatt!!

Jeg hadde tre svært forskjellige svangerskap. Men den store forskjellen på meg var at de to gangene jeg ventet gutt hjalp ikke noe mat da jeg var kvalm. Mens da jeg fikk jente hjalp det å spise ofte mot kvalmen.

jeg visste jo ikke at jeg var gravidfør jeg token test på helsestasjonen i 7 uke! sådet vil si, ingen svangerskapssymptomer, men ang det å få gutt, det bare visste jeg[:)] de fant d ikke ut på den ordinære ultralyden, men jeg sa til alle at her var det en gutt[:D][:D][:D]

ellers hadde jeg et supert svangerskap og var i god form hele veien egentlig, veldig trøtti begynnelsen og mye plaget med halsbrann, men husker jo ikke følelsen av hvordan alt det der er nå... hehe...

Kvalme de første månedene, trøtt, svimmel osv. Bekkenløsning. Gigantisk mage. Gal etter appelsinjuice og oboy (hihi), mye halsbrann. Kjempe hoven i beina, tendenser til sv.forgiftning på slutten, men det er visstnok ikke så uvanlig. Men hadde jo ett problemfritt svangerskap sånn ellers. 

Kvalm de fire første mnd, halsbrann hele tiden, veldig trøtt.. Lavt blodtrykk, så besvimte en gang.

litt morgen kvalme ikke mye..hadde være med dattra mi..ellers veldig rolig fram til uke 30 da var det turbo gire som blei lagt inn[&:] ellers halsbrann med det har jeg hatt med alle 3..kvalmen kom tilbake i uke 38[&:] ellers fikk jeg bekkenløsning fra uke 20 som bare ble verre og verre..sliter enda[&:][:(] (hadde ikke bekkenløsning med di 2 andre sv)

Back
Topp