gutter på 3 år ca

Apeloffen

Forumet er livet
hva liker guttene deres å leke med? Er de flinke å leke alene? Eller må de ha selskap..?[:)]

Min gutt på 2,5 år elsker biler. Det eneste han leker med. Noen ganger alene, og andre ganger må han ha selskap.

Begge deler går veldig fint[:D] Biler, film(lynet mcklin som han sier) og duplo eller lego er tingen. Han kan sitte med storebror og leke i timesvis, og jeg beundrer virkelig william også[8|] han er tålmodig med lillebror

ORIGINAL: ToveMora31

Begge deler går veldig fint[:D] Biler, film(lynet mcklin som han sier) og duplo eller lego er tingen. Han kan sitte med storebror og leke i timesvis, og jeg beundrer virkelig william også[8|] han er tålmodig med lillebror

Hærlige gutter du har

ORIGINAL: Dingelbærta ruger

ORIGINAL: ToveMora31

Hærlige gutter du har

Iknow[:D]

Min er veldig glad i tog. Har både brio-tog og duplo-tog. Han bygger togbane selv, men vil gjerne ha hjelp. Når han leker med tog sier han ofte: Mamma, jeg er så glad i toget mitt, jeg[;)]

Ellers lager han gjerne "mat" og serverer med lekeserviset sitt. Vi har en del lekemat som er kjempepopulær.

Gåbilen er forstatt stas å crosse rundt på, men den beslaglegger vi etter en stund[8D] LItt voldsomt.

Til tider er også biler stas. Og duplo når vi tar den frem. Egentlig  veldig selvstendig[:)]

Min er noe under tre år men svarer likevel.
Jeg har en traktor-bil-båt-buss-tog-bil gutt de lux.
Han leker seg mye for seg selv, men det beste er selvsagt at noen kjører sammen med ham.
Da blir det kappkjøring.[:)]

Han er storfan av disse Cars-figurene, men Bob, Elias og Thomastoget skaper også høylytt rop og glede. 

hællesnuskan Godhjerta for en hærlig kar! Også så stor han har blitt.[:D]

Min er blitt 4 da, men han er ikke spesielt flink til å leke alene. Han har aldri vært spesielt interessert i biler, men liker at vi bygger med duplo, lego og togbanen. Har jo gått en del i Kaptein Sabeltann så der kan han holde på litt aleine med å samle alle møblene i stua sammen til en sjørøverskute [:D] Men nå har no det dabbet litt av, er kanskje litt for raus med tv'n så han havner fort foran den. Men der skal vi nå begynne å stramme inn.

Back
Topp