Gutter og sminke???

det rare er at alle sikler hver gang det blir lagt inn et bilde av Johnny Depp (Piratesbilder) hvor han er nedlesset i sminke

Nei, meinar eg.

Kremer og sånne usynlige ting, der går grensen min hehe... Det er greit, men synlig? Nei.

Selv om mannen min er veldig søt når han tar kull på øynene da, nede på våtlinjen. Han bruker det som medisin, for å få øynene til å slappe av, det har medisinsk virkning når den er laget fra ett spesielt tre. Da er han sexy [:D]

alle har jo hver sin smak.....
noen gutter liker masse sminke på jenter og noen syns sminke på jenter er turn off.... tror det blir på samme måte med jenters syn på gutter...

men dere skulle visst hvor mange gutter som går til hudpleier/frisør og farger vipper ogbryn...til å med napper  litt.....
DET er flere enn dere aner....tromeg......[;)]

ORIGINAL: Smulen

det rare er at alle sikler hver gang det blir lagt inn et bilde av Johnny Depp (Piratesbilder) hvor han er nedlesset i sminke

Sign!

Det er ironisk det!
-kanskje man liker det da... på kjendiser og sånn...

Legger merke til at mange her skriver at de ikke vil ha, eller er glad de er kvitt, gutter som bruker sminke. Hva da hvis mannen din pluttselig finner ut at han vil bruke sminke??? Hva gjør du da???

~Maja~

Back
Topp