Gutter og sminke???

~Maja~

Elsker forumet
inspirert av dagens "tema".... hehe...

Er det ok at gutter bruker sminke???
I så fall når?

Hvorfor - hvorfor ikke???

~Maja~

NEI!!!!!!!!!!!

hvis han har en sikkelig stygg kvise eller noe kan han dekke den til altså ikke det, men ikke bruke sminke liksom..

har faktisk vært sammen med en som brukte mer sminke enn meg!!!!(han jobbet som modell,men dåg!!!)
ikke kult å gå på butikken å måtte si til typen at han har brunkrem skille altså!!!![&:]

Kanskje marscara, hvis han har lange øyevipper får han jo kjempe fine øyne ved å fremheve dette med mascara[:D]

Hvorfor er det så stor forskjell egentlig?

Hvorfor er det greit å si til venninna si at hun har et brunkremskille, men ikke til typen sin?

Hvorfor er det greit at andre gutter bruker det, så lenge det ikke er ens egen gutt?

~Maja~

tror jeg strekker meg til å si at hudpleieprodukter er tommel opp [:D]

Hvorfor er det så stor forskjell egentlig?

Hvorfor er det greit å si til venninna si at hun har et brunkremskille, men ikke til typen sin?

Hvorfor er det greit at andre gutter bruker det, så lenge det ikke er ens egen gutt?

~Maja~

Er det diskriminerende?

~Maja~

Hvorfor er det så stor forskjell egentlig? personlig syns jeg det er feminint å bruke sminke( jepp fordomsfull som jeg er!!)

Hvorfor er det greit å si til venninna si at hun har et brunkremskille, men ikke til typen sin? fordi det er flaut!!!jeg syns det ser dumt ut!!!( å det er MIN mening!!)

Hvorfor er det greit at andre gutter bruker det, så lenge det ikke er ens egen gutt? syns ikke det er greit noen bruker det, men jøss folk bestemmer da selv!!!!!!!

Hmmm... har jeg oppfattet det rett om de fleste her faktisk mener det er litt (eller veldig) "feil" om gutter bruker sminke???

Synes forøvrig det er flott å se at de som har skrevet her tørr å si det de mener - selv om det kan virke diskriminerende eller fordomsfult! =)

~Maja~

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: ~Iversen~

Hmmm... har jeg oppfattet det rett om de fleste her faktisk mener det er litt (eller veldig) "feil" om gutter bruker sminke???

Synes forøvrig det er flott å se at de som har skrevet her tørr å si det de mener - selv om det kan virke diskriminerende eller fordomsfult! =)

~Maja~

Kall meg gjerne fordomsfull, men jeg mener nå at sminke er forbeholdt jenter.

Akkurat som at hårete legger/armhuler er foreholdt gutter.

Så får jegheller bare være gammeldags og dobbelmoralsk[&:][:D]

Jeg må nok signere på det at sminke og gutter ikke hører helt sammen i mine øyne... Ved karneval og sånn, oki. Men ikke til hverdags!

(jeg er nok ikke noe bedre selv... men skjønner ikke helt hvorfor det er sånn...)

~Maja~

jepp er å gammeldags der gitt

å er en grunn til at det er damer i sminke reklamer å ikke menn!!!!!!![;)]

Men hvoror er det egentlig "feil"???

Burde vi ikke være storsinnede og behandle det på lik linje med jenter?
Det er vel egentlig diskriminerende... og vi kjemer jo sånn for at jentene skal sees på lik linje med gutter... Det blir dobbeltmoral det...

~Maja~

det er dobbelmoral and i like it that way!!!!

visse ting har ikke jenter noe med å visse ting har ikke  gutter noe med sånn er det bare.......hihi...

hvorfor det er slik? fordi samfunnet har latt det bli slik,
før i gamle dager var det jo mennene som brukte parykker å slike ting....for å være fine.men som sagt samfunnet og miljøet rundt oss har vel skylden...hihi

Jeg var sammen med en en gang som brukte foundation og eyeliner. Svakt sånn at det vistes nesten ikke, men synes det blir rart uansett.
Merkelig og stå på badet sammen med kjæresten og sminke seg.
Vil ikke kalle det spesielt maskulint.
Gi meg en mann som er mann!!!!

ORIGINAL: *Malin*

Gi meg en mann som er mann!!!!

Hør hør!

det eneste jeg syns gutter kan bruke er fondation for å fjerne evnt uren hud ol.

ORIGINAL: Oline

Jeg synes faktisk at det er helt tragisk.

Vet at det er litt dobbeltmoral (hvorfor kan jenter bruke sminke men ikke gutter), men det får ikke hjelpe.
Jeg klarer ikke ta gutter med sminke seriøst.

Jeg tror ærlig talt ikke at jeg kunne vært sammen med en som brukte sminke.
Og heldigvis er samboeren mer anti-sminke når det gjelder gutter enn det jeg er.

Helt greit at de bruker litt "products" altså, men ikke noe mer

Samme for meg om dem bruker det, men jeg syns det er stygt!

At små gutter får leke litt i sminke vesken til mamma er alltid lov...

Men eg brukte ikkje mye sminke selv før og han er var sammen med møtte meg i byn med masse brunkrem på seg.................................fant ut at om d var en i d forholdet som skulle bruke sminke skulle d vere MEG!!!!

Varte ikkje lenge med han....Idiotn [&:]

Jeg har ingenting i mot det! Syns det er greit med litt mascara, grå/brun øyeskygge, og foundation og solpudder. Men i små mengder, så det helst ikke syntes [:D] Xen min nappet øyebrynene sine hos frisøren, barberte seg under armene og diskuterte solpudder merker med meg [:D] Glad jeg ikke er med han lenger [;)]

Back
Topp