Gutter og Barbie-dukker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Han vil ikke ha egne barbier, men det er forbausende ofte søsterens barbiedukker er i fare og trenger hjelp av en superhelt eller to. :p Han har egne dukker og dukkevogn, som han fremdeles leker en del med 7 år gammel. :)

Ja, klart det. :) Han fikk til og med sin egen dukke, sånn vanlig, til jul! Han er bare 9 måneder, så han leker ikke med den ennå. :P

Ja det skal han få lov til. Nå er han bare 8 dager gammel. Storesøster leker med typiske gutteleker og har akkurat kjøpt seg en leke drill. Hu er også med ut i garasjen og skrur bil. Så skal selvfølgelig være likt andre veien.

Min har lekt mye mor og far og barn! Har ikke fått/ønsket seg dukker men vi har ei dukke liggende i dukkehuset som de har brukt når de lekte ute. Han har lekt mest med dukker i barnehagen og det er helt greit ja

Har ikke gutt,men om det får- selvfølgelig! :)

dersom jeg får en gutt skal han få leke med akkurat hva han vil :)

Ja,hvorfor ikke? Skjønner ikke at d skulle være noe problem..er d med tanke på at d "gjør" han homofil,så skal jeg slenge dukker etter han,for han skal få være den han er uansett!:)

Ja, han får leke med det han vil.
Fikk også en kjole i fjor som han ville ha. Den ble brukt litt i smug, og før jul var han ferdig med "jenteperioden" som han selv sa :)

Min gutt er ikke født ennå, men hvis han ønsker seg Barbie når han blir større skal han selvsagt få det :)

Ja, men ingen av de har vist et fnugg av interesse enda...

Ja, men viser lite interesse. Sett han trille på en dukkevogn i barnehagen da:)

Ja, det får de :) Eldste på snart fire år har nettopp fått seg ei dukke og vugge til henne, etter å ha ønsket seg det en stund. Han er kjempefornøyd og leker masse med henne ;)

Ja om han vil :) Han er 3,5 og har storesøster (5) som lever i en rosa dukkeverden :D Men han er mest opptatt av biler, fly og traktorer :) Ikke dukker :)

Ja, selvsagt fikk han leke med dukker og Barbie. Han fikk en superfin guttedukke til ettårsdagen sin, "Lillegutt" ble navnet hans, og han var fast følgesvenn i dukkevognen i noen år. Sønnen min fikk til og med gå ute med dukkevognen sin ;). Stolt som en hane var han og ingen sa noe negativt om det av hverken voksne eller barn :Heartred. Barbie har han vel kun lekt med et par ganger på besøk hos venninner for flere år siden. Lillegutt ligger i dag trygt pakket ned i en eske, klar for nye omsorgspersoner den dagen sønnen min (forhåpentligvis) selv får barn. Dette fordi han selv har ønsket å ta vare på den fine dukken.

Selvfølgelig skal han få lov til det! Bare 6 måneder enda, men når den tid kommer kan han velge selv :)

Barbie har vi foreløpig ikke. Men han og lillesøster leker ofte mor, far og barn. Da bruker de dukke med alt av utstyr ;)
Han er 5 år :)

Back
Topp