Gutter/menn og sex

Jtal

Blir kjent med forumet
Mange som opplever at den dem er sammen med er redd for å ha sex pga babyen ?
 
Når du er gravid liksom?
Nei, ikke opplevd. Men er visst veldig vanlig.
De overvurderer seg disse mannfolka, tror de har såååå stor tiss[:D]
 
Ja, jeg er gravid ja:))
Han har blitt kjempe redd for sex nå i det siste..
Dem gjør vell kanskje det ja:p hehe..
 
Hmm,, ikke redd for å skade babyen, men syntes vel det ble litt " merkelig" når magen ble stor og man kjente babyen røre på seg hele tiden... Ble liksom som å ha en 3 part på rommet med oss.. + jeg var redd etter som jeg hadde blødd før i svangerskapet
 
hehe skal de ikke ha litt stooor tiss for og komme så langt fram? hehe eller?
 
Skal vell egentlig det men:p hehe.. Vet ikke hva som er så er så farlig-ekkelt eller hva det nå er jeg. Men var ikke kjempe gira akkurat nei..
Trodde det var vi jentene/damene som ikke syns så veldig om det under graviditeten jeg, men her er det da helt omvendt..
 
sambo er det... frustrerende
 
Helt enig, frustrerende..
Kan jo på en måte skjønne at han syns det er rart,ekkelt eller skummelt men på en annen ikke..
Jeg har selv ikke noe problemer med det.
Men det at sexlysta hans har minska kan jo være for at jeg er så langt uti svangerskapet eller ikke?
Er 37+5uker i dag =D
 
Nei, faktisk ikke... Men det er veldig vanlig, de er redde for å stange penis i hodet på babyen - noe som ikke skjer...
Men siste gang vi hadde sex før fødselen mente sambo på at han kjente noe kjempehardt oppi der og spurte hva det var. Kunne dessverre ikke svare på det og han innbilte seg da at det var hodet...[8|]
 
Back
Topp