Gutter med neglelakk?

Kan tenke meg det er mange menn som syntes det er litt rart at guttungen vil ha på neglelakk... men jeg ville latt han få på, og heller sagt at vi tar det av igjen før vi legger oss eller noe sånt! Kanskje jeg til og med ville sagt at han er for liten til å ha det på ute!? :)

Har sett flere av guttene i barnehagen gå med blå neglelakk, har inntrykk av at det ikke er så unormalt i tiden :-)

Er ofte gutter kommer i barnehagen med neglelakk. Hvorfor skulle de ikke få prøve de også??

Kan tenke meg det er mange menn som syntes det er litt rart at guttungen vil ha på neglelakk... men jeg ville latt han få på, og heller sagt at vi tar det av igjen før vi legger oss eller noe sånt! Kanskje jeg til og med ville sagt at han er for liten til å ha det på ute!? :)

Han fikk på en hvitskimmer... synes knapt :p
Men for han så glinser den i lyset :)

Hvorfor ikke? Er da mange menn som også bruker neglelakk. Min gutt fikk på, selv om min samboer protesterte ;)

Hvorfor ikke? Jeg kjenner flere smågutter som bruker både neglelakk og kjole.. Noen ting er ikke så nøye.. Så lenge de er høflige, snille barn mener ikke jeg utseendet har noe å si..

Hvorfor ikke? Min lille gutt på 2,5 har hatt på neglelakk han (rosa har den også vært xsmile5 ). Her om dagen tok han ballerinaskjørtet til søstra si før vi dro i barnehagen. Så da kom han i barnehagen med ballerinaskjørt utapå buksa.

Ja det er helt greit.
Har møtt mange gutter med neglelakk på jobb i barnehage. Ser ingen problem med det. Det er heller et større problem at små barn skal inn i kjønnsroller så tidlig.

mine gutter har lekt seg med neglelakk flere ganger.

fordommene fra folk kan de holde for seg selv.. mange er frekke og snakker negativt til de =( voksne altså..

Det gjør vell ikke noe :) Selvfølgelig vil han også prøve, han bryr seg nok ikke om at det er en "jenteting" :p

her kom guttungen hjem fra far sin med blå neglelakk og faren hadde gul :p ser ikke noe problem med at små gutter vil ha de og :) men han ville ha det av før han skulle i barnehagen da, for de kunne jo le av han :p så da tok vi det av... er ikke mer enn et halvt år siden ca han kom hjem fra barnehagen med det og... da hadde alle sammen neglelakk på for var en jente som hadde hatt med og da ville jo alle ha på både gutter og jenter :D

Gutter må bare få pynte seg synes jeg, men voksne mannfolk med neglelakk er ikke min kopp te laughing7

Ser ingen grunn til at de ikke skal kunne ha det de også. Det er jo voksne hetero menn som får påstøpt negler også..

her kom guttungen hjem fra far sin med blå neglelakk og faren hadde gul :p ser ikke noe problem med at små gutter vil ha de og :) men han ville ha det av før han skulle i barnehagen da, for de kunne jo le av han :p så da tok vi det av... er ikke mer enn et halvt år siden ca han kom hjem fra barnehagen med det og... da hadde alle sammen neglelakk på for var en jente som hadde hatt med og da ville jo alle ha på både gutter og jenter :D
Så koselig at faren gjorde det samme:-)

Måtte spørre mannen nå hva han hadde ment om vi fikk en gutt og han ville ha neglelakk.. Han mente det var greit i bhg, men om gutten var 14 måtte de nok tatt en skikkelig prat;-) hihi:-)

Synes det er søtt jeg.Eldste min som er 9 nå, kom ofte hjem med neglelakk fra faren da han var liten for han har ei kusine som skulle pynte han :) fikk støtt og stadig bilder der han gikk i kjoler og..:)

Synes de skal få utfolde seg som de vil når det gjelder neglelakk som små. Samfunnet presser de inn i pålagte roller tidsnok uansett...

Back
Topp