Gutter er også nydelige!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Snill, omtenksom, nydelig, skjønn, morsom++++++

Er helt enig i at gutter også kan være flere adjektiver og at vi må bli flinkere til å bruke dem :) Har ikke flere forslag selv men.. ;)

Selvsagt er de det ! Har ikke gutter selv. Men har noen nydelige nevøer. De er nydelige. Sjarmerende og tøffe og så mye mer. Orker ikke ramse opp alt her gitt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Guttene mine er både nydelige, vakre, gode og skjønne ;-) Samtidig er toåringen livlig, morsom, nysgjerrig, utforskende, flink til så mangt og har et fint vesen. Lillebror er såpass fersk at vi fortsatt er i bli kjent-fasen, men han er så langt helt perfekt, så klart ;-)

Jeg har ærlig talt ikke tenkt så mye over dette med kjønnsforskjeller hva adjektiver angår - tror ikke de er så store i min omgangskrets. Her er jenter og gutter like vakre og tøffe :-)

Var da voldsomt med dette kjønnsgreiene. Blir ør i hodet. Kjønnsroller- og forskjeller kommer alltid til å være der og det er bare å slutte å være så vanvittig hysteriske ovenfor temaet.

Ja - gutter er også nydelige. Ingen har sagt noe annet.

Jenter kan også være sterke og tøffe, ikke bare søte. :) Så det går begge veier.

Selvsagt er gutter også nydelig!
Ser og er med denne skjønnasen her hver dag joo! :

CIMG2441 (2).JPG

Deilige, herlige, skjønningen min <3

Back
Topp