Gutter altså..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Lillebror går amok i magen her jeg ligger på sofaen. Så spør storebror om han vil kjenne(har ikke kjent enda), men nei, han ser på pokemon. Så spør jeg lillebror om han vil kose på lillelillebror, han kommer bort og klyper meg i magen. Faren i huset er ikke bedre, er fullt klar over at det kommer en baby, men av erfaring så vet jeg at han ikke tenker så mye på det før fødselen er igang :p ååh, hva skulle jeg ikke gitt for en jente i hus?!

Er det mye engasjement rundt den voksende magen i deres hus??

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Egentlig ikke. Hender lillebror tar på magen å sier beibi. Men ikke noe mer enn det egentlig :) Ikke så mye han forstår akkurat, Storesøster går nå rundt å sier jeg har baby i magen, men ikke vært noe kos fra henne heller.. Men nå kjenner ikke jeg sparkene på utsiden ennå.

haha,høres kjent ut!

Her er de i ekstase. Minsta legger som regel hendene på magen opp til flerne ganger til dagen og vil kose å kjenne etter sparkene. Eldsta er ikke så ivrig, men setter vi oss ned så legger hun hodet inntil meg og hei hånd på magen. De viser stor interesse på hver sin måte. Det synes jeg er kjempekoselig og en fordel med en etterpåklatt. De forstår mye mer begge 2.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har jo ingen barn fra før av, men mannen lengter veldig etter å kjenne bevegelsene fra baby :) men ligger nok noen uker frem i tid før han kan kjenne det :) heldigvis har vi angel sound tingen, så han kan få høre lyden når han føler seg litt utenfor.

Desember 2014

Bruker App

Mannen er ganske innteressert, så det er koselig da. :) Interessen kom mer når han også kan kjenne på magen, og det er jo forståelig synes jeg. :)

Vesla er jo bare 19 mnd, men pappaen har lært henne å "kose bebi'n" (stryke/kose magen) :-) Hun er for lita til å forstå at det faktisk utvikler seg en ekte baby der inne, men søtt at hun koser likevel. Pappaen er lite interessert i kjenne på/kose magen, men det var han sist også. For meg er det viktigere at han er oppmerksom når babyen kommer, og vesla vår er veldig pappajente i dag :)

Lillebror går amok i magen her jeg ligger på sofaen. Så spør storebror om han vil kjenne(har ikke kjent enda), men nei, han ser på pokemon. Så spør jeg lillebror om han vil kose på lillelillebror, han kommer bort og klyper meg i magen. Faren i huset er ikke bedre, er fullt klar over at det kommer en baby, men av erfaring så vet jeg at han ikke tenker så mye på det før fødselen er igang :p ååh, hva skulle jeg ikke gitt for en jente i hus?!

Er det mye engasjement rundt den voksende magen i deres hus??

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️
Mannen min er engasjert i magen når det passer ham. Litt fra tid og stunder. Om han er sliten eller synes jeg blir litt mye. Eller han er engasjert men i korte stunder.

Venter på årets Julegave<3

Vesla er jo bare 19 mnd, men pappaen har lært henne å "kose bebi'n" (stryke/kose magen) :-) Hun er for lita til å forstå at det faktisk utvikler seg en ekte baby der inne, men søtt at hun koser likevel. Pappaen er lite interessert i kjenne på/kose magen, men det var han sist også. For meg er det viktigere at han er oppmerksom når babyen kommer, og vesla vår er veldig pappajente i dag :)
Ja det er samme her! Han er fantastisk med barna på utsiden, og er hovedsakelig han som har tatt/tar babyen og barna på nattestid om det kommer så mye som et lite klynk. Så derfor er jeg ikke særlig frustrert over den manglende interessen nå ;) mellomste er også skikkelig pappagutt.. Nesten sånn at jeg ble litt bekymret i en periode, for jeg var ikke god nok til noen ting :p

Sent from my iPad using BV Forum

Datteren min er veldig stolt over å skulle bli storesøster og vil kjenne babyen sparke og må klemme god natt og god morgen og kommer å vil stryke på magen titt og ofte :) Mannen kommer også å koser på og sier jeg er vakker :)

Samboeren er veldig interessert i babyen. Men er vel middels interessert i magen. Han har så vidt kjent spark på utsiden. Blir kanskje mer interessert når magen blir større. Men er ikke så nøye. For han er veldig interessert på ultralyd. Så ikke redd han ikke skal bli interessert i babyen når hun kommer. Og det er vel det som er viktigest.

Storebror på 4 er litt int. Men ikke mye. Men kan ta magen osv. Mellombror på 13 mnd skjønner ikkeno :D sambo har bare kjent litt. Fikk kjenne spark forrige uke. Kun 1 da :) er 18 uker nå. Vet han blir mer int etter ul . Vært sånn de 2 andre gangene også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, typisk mannfolk da :-p her er ikke mannen kjempe interessert i magen, han syns det er kjekt på ordinær UL og kan kjenne etter spark noen ganger. Men ellers lite engasjement :-p men bekymrer meg ikke, blir sikkert som sist og da kommer farsinstinkt og interesse for babyen etter h*n er født. Og det holder for meg :-) Jenta vår på 3 stryker og koser på magen av og til, og syns det er kjempespennende når jeg viser hvor stor babyen er og feks at h*n suger på tommelen og tisser inne i magen min osv :-p hun har kjent spark en gang, men har ikke tålmodighet eller lyst til å holde handa i ro over lengre tid :-p så hun er ikke så ivrig på akkurat det.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Tror det er viktigere for mor enn far. Da min mann jobber vekke så er det ikke lett for han å kose med magen, men vett han gleder seg, og blir en fantastisk far det er viktigst for meg;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Storesøster nusser og klemmer magen hver dag:)
Gubben? Not so mutch!

Gubben koser endel med magen. De kommende søsknene er oppmerksomme på magen i perioder.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Mine to på 11 mnd skjønner heller selvsagt ikke noe, og hopper, klatrer og slår meg på magen haha :p mannen er ikke veldig interessert enda, men kommer seg nok når han å får kjent sparka :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Mannen her er ekstremt engasjert:p prater med magen å koser den hele tiden hehe .. Ungene til sambo er også litt der, tar og koser på den innimellom og noen ganger prater litt med den .. For å være ærlig skulle jeg ønske de ikke gjorde det, jeg syns det er ekstreeemt ubehagelig når de gjør det .. Eneste jeg ikke syns er ubehagelig mef er sambo .. Føler meg slem som sier det, jeg bare orker ikke:p

<3 VinterPrinsesse <3

Gubben er ikke interessert her, har på følelsen at det ikke er noe baby før den har ploppa ut ;) var sånn sist også, er litt ensomt å gå gravid da.. ihvertfall når kroppen ikke funker som den skal. Men han er ihvertfall en flink pappa når babyen kommer, og det er vel ganske viktig ;)

Back
Topp