Guttens pung

Reinbue

Forumet er livet
Jeg har alltid bemerket meg at jeg syns gutten min har hatt en veldig mörk pung. I forhold til alle andre jeg har sett ( på babyer [;)][8D] )
Men jeg lurer på om det er normalt at den forandrer farge. Den har liksom blitt lysere.

Kanskje teit spörsmål, men måtte bare spörre.

Ikke quote takk

Jeg aner ikke. Min har samme fargen som han har hatt hele tiden. Men når vi spøø om slike ting.....

Nå han avr nyfødt var hele pungen knallhard og liten, så noen dager senere ahdde han fått normal. Er dette normalt? Skjer det alle??[8|]

ORIGINAL: Skjønningene**

hard "fast normal" og slapp = syk[:D]

Er det meg du svarte nå?? Men mener ikke sånn normal fast. Mener ball fast[8D][8D]. var ikke Nicklas det når han ble født??[8|]

ORIGINAL: ..christine..

Er det meg du svarte nå?? Men mener ikke sånn normal fast. Mener ball fast[8D][8D]. var ikke Nicklas det når han ble født??[8|]
Torje var ikke ball fast når han ble födt [8D] han hadde stoooooor pung... hehehe.. det har vel alle sett på tv uansett

ORIGINAL: Reinbue

Torje var ikke ball fast når han ble födt [8D] han hadde stoooooor pung... hehehe.. det har vel alle sett på tv uansett

Hmm... Nå begynner jeg å lure på om Felix var litt unormal...[8|]
Men det viktigeste er vell at den er "normal" nå[8D]

ORIGINAL: Reinbue

Hmm... Nå begynner jeg å lure på om Felix var litt unormal...[8|]
Men det viktigeste er vell at den er "normal" nå[8D]
Han var jo ikke unormal da... da hadde jo jormödrene eller barnepleierne sagt noe... dere var jo på sykehuset den förste tiden så

Panser-pung kaller vi det her..! [8D][:D] Får det ofte hvis man er våt og kald (finnes sikkert andre grunner også da), -helt normalt! [:)] Kan få det i alle aldere.. [;)]

ORIGINAL: ebeth83

Panser-pung kaller vi det her..! [8D][:D] Får det ofte hvis man er våt og kald (finnes sikkert andre grunner også da), -helt normalt! [:)] Kan få det i alle aldere.. [;)]

HAHAHAHA!! Det kan hørest ut som vi snakker om det samme ja[8D]

Når jeg tenker meg om så har vell mannen hatt det også, men da er vi inne på et tema som IKKE skal utdypest på dette forumet[8D][:D]

kan det ikje var at han e litt mørk /litt gyllen i huden fra før?,at pungen og e d?eg trur det e heilt normalt altså..
noah og hadde super svær pung når han blei født..eg tenkte ..å herreguuud,ka e d så har skjedd med han da?haha[:D]i forhold te den lille kroppen så va jo dette som ein svær potetsekk huske eg..men det normaliserte seg jo da hehehe[:D]

her er det å litt mørk pung men sikkert fordi han er halvt pakistansk[8D]

Back
Topp