guttene mine bare krangler!

MzDomino!

Gift med forumet
Om alt hele tiden!

kjenner jeg blir GAL! [:@][>:][:-][:'(]
lei av å stoppe slåssing og krangling hvert femte minutt her!! [:@]

Hehe, det er vel en av "fordelene" ved å ha to tette... [8D]

ORIGINAL: Labambie

tydeligvis[8D]
spsielt gutter tror jeg...
gaaah... lurer på om svigermor ikke skal ha barna idag ja... [8D]

Vet du vi har det på samme vis...20 mnd mellom mine jenter...helt gal av og til jeg og...Håper det er forbigående!

Mine gutter på 2 og 3,5år gjør akkurat d samme..blir helt matt av å konstant kjefte pga dn dr kranglinga..endten er d mini som skal ha d eldste har elr omvendt,er dt ikke d ene så er dt pokker meg d andre!jeg går gal selv snart..håper d går seg til snart;)

Det er 15 mnd mellom meg og søstra mi, og det tok godt over 20år før vi sluttet med krangling...

ORIGINAL: *Sookie*

Ikke si slikt om to tette da!

Satser på dette ikke gjelder to av ulikt kjønn[8D]

Det er 2,5 år mellom Noah og Enya å de krangler ganske ofte de oxo ja..
Så joda,det kan gjelde ulike kjønn oxo [8D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det er 15 mnd mellom meg og søstra mi, og det tok godt over 20år før vi sluttet med krangling...

sign

og mine krangler de og.

Å, men man må jo ha to tette for da leker de så fint i lag. [8D] Syns ofte de krangler så fint og jeg ja. Er to år mellom broren min og meg, gikk stort sett fint mellom oss da vi var små, litt krangling var det selvfølgelig, men da vi kom i tenårene tålte vi ikke trynet på hverandre. [:'(]

Beklager å måtte si det, men er nok det.
Mine og krangler veldi ofte gjennom dagen.
Men når de ikke krangler har de veldig stor glede av hverandre, så angrer ikke på at jeg fikk to tette[:)]

hahahahaha!!! ja, du kan tro det!! her har vi hvertfall mer enn nok...

Her er det 7 år i mellom, har gutt og jente. Dem krangeler så busta fyker [8D] om absolutt alt.

Mine er en av hver, og de sloss og som hund og katt [;)]

Søsken krangler uansett[8D]

Hvis søsken IKKE krangler er det noe feil... uansett aldersforskjell[8D]

Skal love deg dei krangla so bustane fyke her i heimen gitt. [;)] Så, trur ikkje d ha noko å sei om dei e av samme eller forskjellig kjønn[8D]

ORIGINAL: MzDomino!

Om alt hele tiden!

kjenner jeg blir GAL! [:@][>:][:-][:'(]
lei av å stoppe slåssing og krangling hvert femte minutt her!! [:@]

Jeg har jente på 6,5 og gutt på 5. De er akkurat likedan! Vi bruker dagene på å stoppe krangling, og sånn har det vært siden minstemann lærte seg å snakke...

ORIGINAL: giggsy

Å, men man må jo ha to tette for da leker de så fint i lag. [8D] Syns ofte de krangler så fint og jeg ja. Er to år mellom broren min og meg, gikk stort sett fint mellom oss da vi var små, litt krangling var det selvfølgelig, men da vi kom i tenårene tålte vi ikke trynet på hverandre. [:'(]

Det å ha to tette, eller flere barn generelt, er jo ingen forutsetning for at de skal bli venner. Noen bare er så forskjellige som mennesker at de ikke passer sammen og ikke blir venner... [;)]

Hahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha

DREAM ON!

Mine to tette er gutt og jente, og nå er de 11 og 12 år gamle, men fortsatt samme visa...

Back
Topp