Guttenavn

Cecilie87

Elsker forumet
Trenger litt hjelp til navnevalget!! [&:]

Det står mellom Oliver, William og Sebastian Emil!! 
Hvilket navn syns dere er finest av disse??  svar de som vil [;)]

William :)

Som du kanskje skjønner ut i fra signaturen min synes jeg Oliver er finest ;p For det skal vår gutt hete :)

Jeg syns alle er fint, men finest i den rekkefølgen de står.[:)]
Og Sebastian Emil syns jeg ble veldig tungt sammen...

ORIGINAL: lillebebis

Som du kanskje skjønner ut i fra signaturen min synes jeg Oliver er finest ;p For det skal vår gutt hete :)

hehehe jepp!!! tenkte meg det ja [:D]   er det navnet som har vært favoritten vår også, meeen jeg er fortsatt usikker!

ORIGINAL: tuttrun

takk for svar ;)    ja, det blir gjerne tungt sammen... syns det er så fint med to navn, men vet jo innerst inne at det bare vil bli brukt et navn uansett :P  

ORIGINAL: Sommer2010

ORIGINAL: tuttrun

takk for svar ;)    ja, det blir gjerne tungt sammen... syns det er så fint med to navn, men vet jo innerst inne at det bare vil bli brukt et navn uansett :P  

Men de er jo fine hver for seg da.[:)] Så om dere vil ha begge, men bare bruke det ene i hverdagen så gjør det jo ikke noe om det andre står på papiret.[;)]
Men helt ærlig, så syns jeg Oliver eller William.[:)]

William [:)]

Jeg synes også Sebastian Emil hørtes litt tungvindt ut. Da synes jeg faktisk det er bedre omvendt. Emil Sebastian.
Ellers synes jeg både Oliver og William er pene navn. William er for meg litt mer engelsk da, men ser det begynner å bli mer og mer vanlig, så ville ikke skygget unna av den grunn [:)]

stemte William [;)] Sebastian Emil var en merkelig kombinasjon...

oliver eller sebastian[:D] jeg valgte oliver

Sebastian Emil var et merkelig navn, det er tungt å si..

Emil Sebastian klinger desto bedre og et klart førstevalg hos meg av alle de 3 alternativene[:)]

Back
Topp