Guttenavn?

karina87

Flørter med forumet
vet det er mange navnetråder ute å går, så lager en til jeg [:)]

Vi har en liten diskusjon her hjemme ang navn på prinsen vår.
Det står mellom Izack Andrè og Noha Andrè synes begge er så fine så klarer ikke helt og bestemme oss.

Lurer litt på hva dere synes jeg da[:D]

pappa`n heter Terje Andrè så har lyst til og ha med Andrè [:)]

Synes Isak er veldig fint, men Noah klinger bedre med Andrè - synes jeg da !! [:D]
Lykke til med valget [:)]

ORIGINAL: BlueDome

Synes Isak er veldig fint, men Noah klinger bedre med Andrè - synes jeg da !! [:D]

skulle jeg hatt Noha ville jeg skrevet det med h på slutten(NOAH) el kanskje uten H(NOA) og skulle jeg hatt Isak ville skrevet det med s inni navnet og k på slutten(ISAK) litt enklere for ungen å skrive navnet sitt når den tida kommer + at man slipper å stave navnet hver gang noen skal skrive det ned bare pga at man har non bokstaver anderledes

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

ORIGINAL: BlueDome

skulle jeg hatt Noha ville jeg skrevet det med h på slutten(NOAH) el kanskje uten H(NOA) og skulle jeg hatt Isak ville skrevet det med s inni navnet og k på slutten(ISAK) litt enklere for ungen å skrive navnet sitt når den tida kommer + at man slipper å stave navnet hver gang noen skal skrive det ned bare pga at man har non bokstaver anderledes

Noah er fint, ikke Andrè, men det er for at nesten alle gutter ha det til mellomnavn...
Izack likte jeg ikke, men kun pga skrivemåten...

Back
Topp