Guttenavn...

Sørlandsjente83

Betatt av forumet
Litt tidlig kanskje, men noen som har begynt å tenke på noen guttenavn???

Her er jeg selv helt blank foreløpig, men har en gutt fra før av som heter Jonas så har lyst at det skal passe sammen med det navnet...

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Her er jeg selv helt blank foreløpig, men har en gutt fra før av som heter Jonas så har lyst at det skal passe sammen med det navnet...

Ei jeg jobber med har en gutt som heter Jonas. Broren heter Jørgen. Jeg er også nokså blank. Eneste alternativ til nå er Sander, men jeg er langt i fra sikker.

Noen som har forslag til fine guttenavn som begynner med J?

Jesper er jo litt fint da.

Odin Christopher hvis det blir gutt. Odin for odin og christopher etter chris cornell hehe

Liker også Birk og Gabriell veldig godt

ej he guttenavn klart men sambo er ikkje heilt enig men d blir han nok[:D]

guttenaavn på J:

Jonas
Jesper
Jonatan
Jo
Johannes
jOHAN
Jan
Jhonny
Jim
Jimmy
Jorge

Jompa ;P

va no nån iallefall :))

Noen som har forslag til fine guttenavn som begynner med J?

jack,jakob,james,jan,jardar,jarle,jens,jeppe,jeremias,jesper,jim,jo,
joakim,joar,johan,johannes,johnny,jon,jonas,jonatan,jone,josef,jostein,
julian,julius,jøran,jørgen,jørn,jørund...

ikkje alle som var fine men der va alle navna på j som sto i navn boka mi....

jakob,jeppe,jeremias,jesper og jonatan var mine favoritta[:D]

Liker godt Linus[:)]

ORIGINAL: Pocha

Ei jeg jobber med har en gutt som heter Jonas. Broren heter Jørgen. Jeg er også nokså blank. Eneste alternativ til nå er Sander, men jeg er langt i fra sikker.

Sander er kjempefint da.. det heter gutten vår:)

Tja, tror det, hvertfall noen alternativer, men må tenke på de om jeg liker de så godt at jeg vil kalle ungen min det[:)]

ORIGINAL: Serine sin mamma

blir d gutt så skal han hete Emilian[:D]

det var nydelig[:D]

Guttenavn er veeeeldig vanskelig! Jentenavn har vi klart fra forrige gang vi ble gravide, men så kom det en gutt [;)] Har på følelsen at dette også blir en gutt, men da sliter vi...

Odin har vi fra før og Jonas blir det om vi får en gutt til[:D]

Ola, men mannen er overhodet ikke enig[:'(]

synes d er vanskelig med guttenavn,mye enklere med jentenavn. Syns Torben er kjempefint,men d liker ikke sambo,så d kan jg bare stryke vekk ifra lista. Men syns oxo at mathias og allan er fint,men vi har langt ifra funnet noe guttenavn. Tror forresten vi får ei lita jente til=) hehe

Back
Topp