Guttenavn.....

Vulcano

Elsker forumet
Hei alle! Trenger hjelp med guttenavn... Vi satt helt til halv tre i går natt og diskuterte og leste i navnebøker.. Uten hell!!! Gikk gjennom 2 navnebøker med 2000 navn, og satte opp en liste tilslutt og nummerete de, men......... Huff.. vanskelig!! Har sååå lyst til å kalle babyen noe!!!! Vil ikke ha sånne standard navn som alle har, og heller ikke de som er 10 på topp..[;)][:)] vanskelige kanskje??

Forslag mottas med takk!!!!!!

Goklem!!

Navn er vanskelig, og det er så forskjellig hvilke navn man liker!! For meg var det viktig å finne et navn jeg ikke forbinder med noen..hvis det er en jeg ikke "liker" som heter det navnet så blir det liksom uaktuelt for meg. Ellers er det jo koselig å oppkalle etter noen i familien, dersom det er et navn man liker selvfølgelig![;)]

Vi snakket om Marius, Emil og Mads....men hadde ingen lange diskusjoner egentlig. Sander har vært bestemt leeenge om det skulle være en gutt! Og vi hadde rett i guttefølelsen vår[:)]

Standardnavn har ikke jeg heller lyst på. Men synes Benjamin, Joackim og Mikal er fine navn. Liker Elias også.

ÅHHH.. Det er så vanskelig dette.. Mange fine forslag, men desverre er det så mange nære venninner og søsken,søskenbarn som har små gutter, der de navna er brukt.. både sander, marius, emil og benjamin er "opptatt"... Vi har tenkt litt på Jardar(veldig sjelden og vanskelig å bli vant med..) ellers er vi inne på Torjus(mest meg) og Jonas(men er veldig vanlig i dag) og Tobias...

vi syntes Elias er veldig fint.[:D]

Marcus er også veldig fint. Også Tobias, sebastian og william[:D] Lykke til

Back
Topp