Guttenavn

Martin skulle jeg bruke, men nå ser det ut som ei jente kommer :Heartpink David har jeg også vurdert, begge er familienavn :) Så er jeg og mannen mest glad i tradisjonelle navn
 
Jeg synes
Mio
Milo
Ailo
Elio

Og så synes jeg Arthur er søtt - vi leter alltid etter navn da, som uttales likt på de fleste språk siden barna våre har foreldre fra to forskjellige land og vokser opp i ett tredje land :)
 
I starten tenkte jeg at vi måå få jente, for ingen guttenavn er fine. Nå synes jeg Henrik er så fint, kanskje mest fordi jeg ikke kjenner/har assosiasjon til noen som heter det:happy: Men samboer har satt seg helt på bakbena der så det blir det ikke:hilarious:

Tilfeldig rekkefølge:
Herman
Jonas
Elias
Matheo
Noah Noa
Julian
Nicolai/ Nikolai
Henrik
Oskar
Oliver
Ulrik
Isak
Fabian
Emil ( som Emiiiil ikke Emil i lønneberget :hilarious:)
Fillip Phillip
 
I starten tenkte jeg at vi måå få jente, for ingen guttenavn er fine. Nå synes jeg Henrik er så fint, kanskje mest fordi jeg ikke kjenner/har assosiasjon til noen som heter det:happy: Men samboer har satt seg helt på bakbena der så det blir det ikke:hilarious:

Tilfeldig rekkefølge:
Herman
Jonas
Elias
Matheo
Noah Noa
Julian
Nicolai/ Nikolai
Henrik
Oskar
Oliver
Ulrik
Isak
Fabian
Emil ( som Emiiiil ikke Emil i lønneberget :hilarious:)
Fillip Phillip
Jeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden :hilarious: Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavn :laughing001
 
Jeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden :hilarious: Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavn :laughing001
Med slike navn som kan staves på mange måter, ville jeg i hvert fall valgt enkleste skrivemåte. For eks: Filip, for å minimere styr.
 
Jeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden :hilarious: Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavn :laughing001
Høres ut som dere må gå for et veldig tydelig fornavn :hilarious: Med ingen rom for forveksling:king
 
Back
Topp