Grasstusten13
Blir kjent med forumet
Noen som har noen fine guttenavn å dele? Jordmor tror vi venter gutt
Alvin
Karsten
Teodor/Teo
Kasper
Tobias
Lasse
Atle
Aslak
Alvin
Karsten
Teodor/Teo
Kasper
Tobias
Lasse
Atle
Aslak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Karsten og Atle er så KULE!Noen som har noen fine guttenavn å dele? Jordmor tror vi venter gutt
Alvin
Karsten
Teodor/Teo
Kasper
Tobias
Lasse
Atle
Aslak
Jeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavnI starten tenkte jeg at vi måå få jente, for ingen guttenavn er fine. Nå synes jeg Henrik er så fint, kanskje mest fordi jeg ikke kjenner/har assosiasjon til noen som heter det Men samboer har satt seg helt på bakbena der så det blir det ikke
Tilfeldig rekkefølge:
Herman
Jonas
Elias
Matheo
Noah Noa
Julian
Nicolai/ Nikolai
Henrik
Oskar
Oliver
Ulrik
Isak
Fabian
Emil ( som Emiiiil ikke Emil i lønneberget )
Fillip Phillip
Med slike navn som kan staves på mange måter, ville jeg i hvert fall valgt enkleste skrivemåte. For eks: Filip, for å minimere styr.Jeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavn
Høres ut som dere må gå for et veldig tydelig fornavn Med ingen rom for forvekslingJeg vurderte selv Filip, men det er så mange måter å skrive navnet på, at stakkars, han vil jo få navnet feilskrevet hele tiden Filip/Fillip/Philip/Phillip. Mannen har et etternavn som kan skrives på 5-6 ulike måter, og han får stadig vekk feil etternavn